۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۶۳۶۶۸
مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه:

جنگ حقیقی میان شیعه و صهیونیزم در مدیریت جهان است

ابراهیم‌پور گفت: جبهه حق با عنوان مکتب شیعه انقلابی و جبهه باطل با عنوان مکتب صهیونیزم دو مکتبی هستند که شیوه‌های مختلفی برای مدیریت جهان دارند، از این رو جنگ حقیقی میان شیعه و صهیونیزم در مدیریت جهان است.
ابراهیم پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عظیم ابراهیمپور، مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در سومین همایش پاسداشت شهدای جبهه مقاومت که در سالن آمفی تئاتر دکتر قربان‌نیای دانشگاه مفید قم برگزار شد، بیان داشت: پش از شهادت پیامبر اکرم(ص)، عدهای حکومت تشکیل دادند و امیر مؤمنان علی(ع) را خانه نشین کردند.

وی با بیان این که در 25 سال خانهنشینی امیر مؤمنان علی(ع) حاکمان وقت، اسلامی را تعریف کردند که با اسلام پیامبر اکرم(ص) همخوانی نداشت، افزود: آنها با ایجاد تغییراتی در اسلام حقیقی، آن را به اسلام اعتباری تبدیل کردند.

ابراهیم‌پور اظهار داشت: اسلام اعتباری یعنی آن که کاری با دستور خداوند متعال، قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) نداشته باشیم، بلکه خلیفه تشخیص خواهد داد که چه اموری برای جامعه حلال و چه اموری حرام است.

وی ابراز داشت: در طی 25 سالی که حضرت علی(ع) خانهنشین شده بود، احکام اسلام به همین شیوه تغییر داده شد تا آن که ایشان حکومت امت اسلامی را به دست گرفتند.

مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه افزود: حضرت علی(ع) در آغاز حکومت خود فرمود که اسلام حقیقتی است که هیچ کسی حق دخل و تصرف در آن را ندارد.

وی اضافه کرد: آن حضرت در دوران حکومت چهار سال و هشت ماهه خود تلاش کرد تا اسلام اعتباری را از جامعه بزداید و احکام اسلام حقیقی را جایگزین آن کند و در همین راه نیز به شهادت رسید.

جانشین سابق قرارگاه خاتم‌الاوصیا با بیان این که برای پابرجا بودن اسلام حقیقی ابا عبدالله(ع) و فرزندانش به شهادت رسیدهاند، خاطرنشان کرد: از بدو خلقت حضرت آدم(ع) تا به امروز دائماً میان جبهه حق و باطل نزاع بوده است.

وی با اشاره به آن که در جهان تنها دو مکتب برای مدیریت جهان برنامه دارند، تصریح کرد: جبهه حق با عنوان مکتب شیعه انقلابی و جبهه باطل با عنوان مکتب صهیونیزم دو مکتبی هستند که شیوههای مختلفی برای مدیریت جهان دارند، از این رو جنگ حقیقی میان شیعه و صهیونیزم در مدیریت جهان است.

ابراهیم‌پور عنوان کرد: امروزه جنگ در سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشورهای جهان به بهانههای مختلف به پا میشود تا نبرد رو در رویی با جبهه حق انجام شود.

وی گفت: همان طور که در دوران امیر مؤمنان(ع) دو تعریف و دو قرائت از اسلام وجود داشت، امروز نیز انقلاب اسلامی در مسیر خود با دو قرائت مختلف مواجه است.

مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با تأکید بر این که برخی میگویند انقلاب اسلامی، انقلابی اعتباری است، اظهار داشت: انقلاب اعتباری یعنی آن که اصول انقلاب، آرمانهای انقلاب و مسیر انقلاب باید با توجه به وضعیت و شرایط موجود در جهان تغییر کند.

وی ابراز داشت: چنین تفکری نبرد با آمریکا و صهیونیزم را نمیپذیرد و بر این عقیده است که به جای مقاومت در برابر نظام سلطه باید با آن سازش کرد، چرا که بدون پذیرش کدخدایی آمریکا نمیتوان در جهان زندگی کرد.

جانشین سابق قرارگاه خاتم‌الاوصیا با بیان این که رهبر معظم انقلاب، انقلاب اعتباری را همان انقلاب ارتجاعی معرفی میکنند، تصریح کرد: امروزه تفکر ارتجاعی در جمهوری اسلامی ایران در حال تقویت شدن است و به سوریه، عراق، افغانستان و دیگر کشورهای اسلامی پیغام میدهد که به جای مقاومت در برابر ظلم، بهتر است با ظالم سازش کنید./878/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات