۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۶۲۲۶۸
حجت‌الاسلام پژمانفر در گفت‌وگو با رسا:

برخی نان نظام را می خورند و بلندگوی معاندان هستند | خطر نفوذ را جدی بگیریم

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس مهم ترین تهدید کشور را نفوذ دانست و گفت: برخی که نان نظام را می‌خورند و روی صندلی‌های اساسی نظام نشسته‌اند حرف‌هایی می زنند که شاید جریان‌های معاند به راحتی این حرف‌ها را بیان نمی‌کنند.
حجت الاسلام پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص «اشارات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارکنان وزارت اطلاعات درباره پروژه نفوذ» در کشور، با بیان اینکه مهمترین خطری که کشور ما را تهدید می‌کند پروژه «نفوذ» است گفت: امروز از دهان بعضی از افرادی که نان نظام را می‌خورند و روی صندلی‌های اساسی نظام نشسته‌اند حرف‌هایی گفته می‌شود که شاید جریان‌های معاند با نظام به راحتی این حرف‌ها را بیان نمی‌کنند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اینگونه سخنان را نشان دهنده نفوذ فرهنگی در قالب بسیاری از مسؤولان دانست و افزود: افرادی که با گذشته خود تفاوت 180 درجه دارند و مواضعشان کاملا تغییر کرده نشان دهنده موفقیت پروژه نفوذ هستند.

وی نفوذ را به معنای استحاله شدن و تغییر موضع دادن دانست و اظهار داشت: امروز کسانی در ارتباط با بعضی مسائل حرف‌های می‌زنند که منافع نظام را مد نظر ندارند. قطعا نتیجه این رفتارها آشوب طلبی و ایجاد تفرقه در نظام است.

حجت‌الاسلام پژمانفر با تاکید بر اینکه این افراد متوجه نیستند که مسؤولیت بسیار بالایی در قوه مجریه دارند و امروز باید به مسائل جاری کشور بپردازند، گفت: این که به مسائل فلسفی، نظری و اختلافات اجتماعی دامن می‌زنند، نشان می‌دهد که دشمن خوب کار کرده است.

نماینده مردم مشهد در خانه ملت با اشاره به تهاجم فرهنگی که دشمن به عنوان یک تئوری احتمال می‌داد موفق شود گفت: امروز دشمن توانسته است از این تئوری به صورت عملیاتی استفاده کند.

وی تذکر رهبری به وزارت اطلاعات را مبنی بر عملکرد غیر جناحی نشان دهنده وجود مسائل متعددی دانست و گفت: متاسفانه مسؤولان علی‌رغم شفافیتی که در برخی مسائل بوده است، مواضع ضعیفی اتخاذ کرده‌اند.

حجت‌الاسلام پژمانفر بدنه وزارت اطلاعات را بدنه‌ای قوی و خوب دانست و عنوان کرد: در موضوع فضای مجازی و یکی از معاونان سازمان محیط زیست وزارت اطلاعات خوب عمل نکرد و کارنامه موفقی نداشت./856/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات