۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۶۱۸۳۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

سپاه پاسداران دژ مستحکم انقلاب اسلامی است

نماینده مجلس خبرگان رهبری، تهمت ها و هجمه ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بی انصافی و نادیده گرفتن خدمات صادقانه و بی منت این نیروی انقلاب به نظام و ملت ایران دانست و گفت: کسانی که بدون توجه به خدمات ارزشمند سپاه، به حاشیه سازی برای این نیروی مردمی و انقلابی می پردازند به دنبال سرپوش گذاشتن بر عملکرد ضعیف خود هستند.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر با تبریک ولادت با سعادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع)، به روز پاسدار اشاره کرد و گفت: اقتدا به امام حسین(ع) مهم ترین عامل شکست ناپذیری پاسداران کشورمان دانست.

وی با بیان این که سپاه همواره عامل پاسدار اسلام، انقلاب و تمامیت ارزی کشور در برابر توطئه دشمنان بوده است، افزود: رشادت های پاسداران انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر برای کشورمان عزت و اقتدار آفریده است.

امام جمعه قائمشهر، عامل دشمنی بدخواهان انقلاب اسلامی با سپاه پاسداران را بصیرت انقلابی و هوشیاری این نیروی مردمی در دفاع تمام قد از دین و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز بسیاری از توطئه های دشمنان علیه انقلاب و اسلام با رشادت سپاهیان اسلام خنثی شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سپاه پاسداران بازوی توانمند انقلاب و نظام اسلامی در دفع توطئه ها و دشمنی ها علیه انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: اگر نقش آفرینی سپاه در چهاردهه اخیر نبود دشمن به بسیاری از اهداف شوم خود در داخل و خارج می رسید.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دژ مستحکم انقلاب اسلامی در برابرهجمه های سنگین دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: این نیروی مردمی که تشکیل شده از عموم ملت ایران است امروز سد محکمی در برابر بسیاری از هجمه ها و توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با بیان این که سپاه از ابتدای تشکیل تا به امروز آماده هر گونه جانفشانی برای دفاع از اسلام، انقلاب و ملت ایران بوده است، تصریح کرد: نمونه این از خودگذشتگی های سپاهیان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و همچنین مقابله همه جانبه با نفوذ تکفیری ها در کشورهای اسلامی بوده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار داخلی و بین المللی بی ادعا و بدون هیچ چشم داشتی به دین، انقلاب و ملت خدمت می کند، بیان داشت: سپاه خود را خادم انقلاب و ملت بزرگ ایران می داند و در این عرصه هر چه در توان دارد برای حمایت از کشور و مردم به کار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی تهمت و هجمه های سنگین علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشان دهنده جایگاه ارزشمند این نیروی انقلابی در خدمت به نظام و مردم دانست و خاطرنشان کرد: سپاه انقلابی بدون توجه به حاشیه سازی ها و تهمت ها تنها به رسالت و وظیفه خود در برابر انقلاب و مردم می اندیشد.

امام جمعه قائمشهر، سپاه را پاسدار ارزش های دینی در جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: متأسفانه دشمنان و بدخواهان انقلاب سپاه پاسداران را تنها یک نیروی نظامی می دانند این در حالی است که خدمات ارزشمند این نیروی انقلابی در عرصه های سازندگی، علمی و فرهنگی بسیار گسترده بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که سپاه در حمایت از انقلاب و مردم هیچ حد و مرزی ندارد، خاطرنشان کرد: این نیروی قدرتمند هر دستی که بخواهد به منافع ملت ایران تعدی کند قطع خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که سپاه حافظ منافع ملت ایران در عرصه های مختلف است، تصریح کرد: امروز نتیجه جانفشانی های فرزندان دلیر سپاه در سوریه و عراق، امنیت و آرامشی که مردم عزیز کشورمان در اقصی نقاط کشور دارند.

وی با اشاره به این که پاسداران و سرداران رشید اسلام در سوریه و عراق به شهادت رسیدند تا مردم عزیز کشورمان آرامش و امنیت داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر مدافعان حرم نبودند امروز در شهرهای خود باید عناصر وحشی تکفیری مقابله می کردیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، تهمت ها و هجمه ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بی انصافی و نادیده گرفتن خدمات صادقانه و بی منت این نیروی انقلاب به نظام و ملت ایران دانست و تصریح کرد: کسانی که بدون توجه به خدمات ارزشمند سپاه، به حاشیه سازی برای این نیروی مردمی و انقلابی می پردازند به دنبال سرپوش گذاشتن بر عملکرد ضعیف خود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که سپاه در مقاطع مختلف این انقلاب همراه و پشتیبان دولت ها بوده است، خاطرنشان کرد: در بسیاری از صحنه ها که دولت قادر به انجام طرح و برنامه ای نبوده، سپاه بدون هیچ پیش شرط و چشم داشتی به صحنه آمده و عمل به وظیفه کرده است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمریکا و هم پیمانانش را در منطقه خارو ذلیل کرده است، افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار سپاه در منطقه بسیار هراسان هستند و می دانند که اگر دست از پا خطا کنند با پاسخ قاطع و پشیمان کننده سپاهیان اسلام مواجه خواهند شد./۹۵۰/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات