۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۶۱۶۱۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

بانوان فرهیخته به دنبال انتقال دغدغه‌ها و آسیب‌های فرهنگی جامعه به مسؤولان باشند

حجت الاسلام سروستانی گفت: امروز مسأله خانواده، عفاف و حجاب، مسأله زن، استفاده ابزاری از زن در کالاهای تجاری از مسائل مهم جامعه است و جمعیت بانوان فرهیخته باید به دنبال ارائه راه حل‌های مناسب و انتقال دغدغه‌ها و آسیب‌های فرهنگی جامعه به مسؤولان باشند.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در آیین انتخابات جمعیت بانوان فرهیخته استان بوشهر اظهار داشت: جمعیت بانوان فرهیخته با روحیه انقلابی و جهادی در جهت تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی ایفای نقش کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: جمعیت بانوان فرهیخته به عنوان یک اتاق فکر باید برای بیان آسیب‌ها و معضلات جامعه به صورت جدی دغدغه، مطالبه و راه حل داشته باشد.

وی با اشاره به نقش زنان در مراحل مختلف انقلاب اسلامی افزود: زنان همان طور که در دوران دفاع مقدس پشت جبهه ایفای نقش می کردند، امروز هم با روحیه انقلابی و جهادی و با درک خطر جدی مسائل فرهنگی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی باید به میدان بیایند.

حجت الاسلام سروستانی افزود: امروز مسأله خانواده، عفاف و حجاب، مسأله زن، استفاده ابزاری از زن در کالاهای تجاری از مسائل مهم جامعه است و جمعیت بانوان فرهیخته باید به دنبال ارائه راه حل‌های مناسب و انتقال دغدغه‌ها و آسیب‌های فرهنگی جامعه به مسؤولان باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر نقش پررنگ جمعیت بانوان در تعمیق بخشی به باورهای دینی در جامعه افزود: رزمندگان اسلام برای دفاع از اسلام جان خود را در طبق اخلاص می‌گذاشتند و بر اساس اعتقادات و باورهای دینی در راه اسلام به شهادت می‌رسیدند و سختی‌ها را تحمل می کردند./۸۳۳/د103/ب1

ارسال نظرات