۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۶۱۵۸۹
پزشکیان:

مشکلات ارتشی ها در مجلس پیگیری می شود

نایب رییس مجلس با بیان اینکه امام (ره) در ابتدای انقلاب تهدید دشمنان درمورد ارتش را به فرصت تبدیل کرد، گفت: ارتش ما از ابتدا در دامان انقلاب بود و از قبل از انقلاب همبستگی خود را با مردم اعلام کرد با انقلاب همراه بود و در مقابل ملت نایستاد.
مسعود پزشکیان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، مسعود پزشکیان در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تبریک روز ارتش گفت: 29 فروردین 58 که درست در چنین روزی (چهارشنبه) بود و در زمانی که هنوز دو ماه از پیروزی انقلاب گذشته بود دشمنان در فکر توطئه و از هم پاشیدن ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند که حضرت امام با هوشیاری و آ‌گاهی تهدیدی را که دشمنان ایجاد کرده بودند به فرصت تبدیل کرد و ارتش را به دامان انقلاب بازگرداند.

وی ادامه داد: البته ارتشی‌ها در دامن انقلاب بودند ارتش جمهوری اسلامی در مقابل ملت نایستادند، ارتش جمهوری اسلامی همبستگی خود را با مردم انقلابی از قبل از انقلاب اعلام کرد و با انقلاب همراه بود.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند در حقیقت ارتش دژ محکم برای مردم در مقابل تجاوزات است،‌ ارتش زینت دین و آبرو و سمبل امن برای یک جامعه است و یک جامعه بدون نظام و ارتش برایش امکان پایداری وجود ندارد.

پزشکیان در پایان خاطرنشان کرد: ما به ارتش خودمان افتخار می‌کنیم و آرزوی توفیق برای آنها داریم و وظیفه خودمان می‌دانیم تا در مجلس شورای اسلامی مشکلات و نگرانی‌های آنان را در رابطه با مسائلی که به آن گرفتارند پیگیری کنیم و به آنها کمک کنیم./۸۵۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات