۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۶۱۳۸۹
حجت الاسلام پیرمحمدی:

طرح جامع تربیتی در حوزه علمیه لرستان برگزار می شود

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان از برگزاری طرح جامع تربیتی در حوزه استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف تقویت توانایی ها و نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و مشکلات برگزار می شود.
حوزه علمیه

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اخلاق و تهذیب نفس را امری مهم در کنار تحصیل طلاب عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت تهذیب نفس و اخلاق طلاب در مدارس علمیه افزود: طرح جامع تربیتی از طرح های هدفمند برای پیشبرد و کیفیت بخشی به مسائل تهذیبی و اخلاقی است.

حجت الاسلام پیرمحمدی با اشاره به اینکه طرح جامع تربیتی با هدف پیوند حوزه علمیه با برنامه های قرآنی، احادیث و ارزشی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: این طرح در طول سال تحصیلی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در طول سال بازدید های دوره ای با هدف بررسی و میزان موفقیت طلاب در برگزاری این طرح صورت می گیرد و روند اجرای این طرح بررسی می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان محافل انس با قرآن با هدف ترویج انس بیشتر طلاب با قرآن و افزایش میزان برنامه های قرآنی در مدارس علمیه در قالب طرح جامع تربیتی صورت می گیرد.

حجت الاسلام پیرمحمدی در پایان با اشاره به فعالیت طلاب در زمینه تبلیغ و بصیرت بخشی به جامعه اظهار داشت: طرح جامع تربیتی در تربیت مبلغانی کارآمد و توانمند در عرصه تبلیغ مرثر است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات