۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۵۶۱۱۹۰
امام جمعه اندوهجرد:

روحانیان چهره واقعی دین و پیامبر را به مردم معرفی کنند

حجت الاسلام آقا مولایی با بیان این که روحانیان چهره واقعی دین و پیامبر را به مردم معرفی کنند، گفت: دین اسلام بهترین دین در جهان شناخته شده است.
دین اسلام

حجت الاسلام رضا آقا مولایی امام جمعه اندوهجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به عید مبعث و شخصیت و مقام والای حضرت نبی اکرم(ص)، اظهار داشت: مبعث پیامبر اسلام مهم ترین روز برای انسانها است.

وی با بیان اینکه تربیت انسان بسیار اهمیت دارد و می تواند در جامعه خود اثرگذار باشد، افزود: ظهور پیامبر رحمت(ص) در بین مردم شخصیت بخشیدن به جایگاه انسان است.

امام جمعه اندوهجرد با اشاره به کوشش تمام انبیا برای نشان داندن راه مستقیم به انسانها که یکی از مهمترین مسئله ها بوده است، تاکید کرد: رسالت حضرت محمد(ص) برای نجات دادن انسانها از پلیدی ها و زشتی ها است.

حجت الاسلام آقا مولایی با بیان اینکه لطافت در گفتار و دعوت کردن به راه درست می تواند انسان مسلمان را شایسته تر جلوه دهد، گفت: دین اسلام برای خیرخواهی بشریت است و باید چهره واقعی این دین کامل را به تمام دنیا معرفی کنیم.

وی در پایان با بیان این که روحانیان چهره واقعی دین و پیامبر را به مردم معرفی کنند، ابراز کرد: دین اسلام بهترین دین در جهان شناخته شده است./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات