۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۶۱۱۱۰
امام جمعه ایلام:

ارتش مایه سربلندی و افتخار برای ایران اسلامی است

امام جمعه ایلام گفت: آنچه که امروز ملت ایران به آن می‌بالد مرهون حماسه‌آفرینی و رشادت و فداکاری و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس در کنار سپاه پاسداران انقلاب در برابر تمام قدرت‌های روز جهان راست قامت ایستادند.
لطفی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: اظهارات یکی از مثلث شوم فتنه 88 پیرامون رفع حصر سران فتنه دلیل روشنی بر فقدان صداقت و پافشاری و اقرار بر خیانت به امام و انقلاب و اذعان به قانون شکنی در حوادث سال 88 است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: این آقا می‌گوید من کاری به علت و منشأ بروز فتنه 88 ندارم در حالیکه خود این آقا در محافل خصوصی اصلاح‌طلبان به فقدان تقلب در انتخابات تصریح می‌کند اما عامل‌های اصلی در تحریک مردم به آشوب خیابانی و تعرض به امنیت و ناموس و مصالح ملی مردم ایران نقش محوری و فرماندهی آشوب را داشته است.

وی ادامه داد: بعد با کمال وقاحت و با ژست طلبکارانه رییس جمهور محترم را متهم می‌کند که به وعده‌هایی که می‌دهد عمل نمی‌کند بعد می‌گوید من به علت و منشأ مسایلی (فتنه) که خود یکی از عوامل اصلی در بروز آن است کار ندارم.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در حالیکه خود و آن دو یار غار هم فکرانت بزرگ‌ترین خیانت را به امام و نظام مرتکب شدید و متهم اصلی نسبت به خون‌های ریخته شده بوده و مسؤول خسارت‌های سنگین مالی و جانی در فتنه 88 هستید.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: قطعا اعمال تحریم‌های ظالمانه پس از برجام و عهدشکنی‌های مکرر آمریکا و اروپایی‌ها و فشارهای سنگین اقتصادی و سیاسی با درخواست و تشویق شما فتنه گران 88 و پشتیبان‌های خارجی همانند رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و مجموعه‌های ضد انقلاب است.

خطیب جمعه ایلام گفت: چرا حاضر نیستید در پیشگاه ملت و رهبری عزیز به خیانت خود اعتراف کنید و از ملت و رهبری تقاضای عفو کنید تا در قیامت گرفتار عذاب الهی و در دنیا گرفتار نکبت و رسوایی نشوید اگر دین ندارید حداقل آزادمرد باشید اگر چه این ویژگی نیز دارا نیستید و نخواهید بود. گرچه طبق مقررات و قوانین حقوقی نباید اغماضی به خیانت‌های این خواص و قانون شکنی‌های  آنان صورت پذیرد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: ارتش جمهوری اسلامی پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: نامگذاری 29 فروردین هر سال به نام روز ارتش از افتخارات امام راحل بود آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی مواجه بود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: آنچه که امروز ملت ایران به آن می‌بالد مرهون حماسه‌آفرینی و رشادت و فداکاری و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس در کنار سپاه پاسداران انقلاب در برابر تمام قدرت‌های روز جهان راست قامت ایستادند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: ارتش سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آورد. فرارسیدن 29 دفروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور حماسه سازی‌ و ایمان و دلاوری سربازان و افسران این آب و خاک بر ملت بزرگ و قدرشناس ایران مبارک باد./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات