۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۶۱۰۱۴
پدر شهید لطفی نیاسر:

هر مسیری غیر از خط رهبری انحراف است

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر با اشاره به لزوم تبعیت از ولایت فقیه تأکید کرد که همه مراجع برای ما قابل احترام هستند ولی هر مسیری غیر از خط رهبری انحراف است.
پدر شهید لطفی نیاسر حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم با شکوه پیکر شهید مدافع حرم محمدمهدی لطفی نیاسر پیش از ظهر امروز با حضور هزاران نفر از مردم و علمای شهر مقدس قم در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی پدر این شهید مدافع حرم در این مراسم با اشاره به لزوم محو غده سرطانی اسرائیل از زمین اظهار داشت: 70 سال پیش این رژیم منحوس تشکیل شد و امام راحل در هر مناسبتی به این مسأله اشاره می کرد که این غده سرطانی باید از صفحه کره زمین محو شود.

وی افزود: فرزندم همیشه به من گفت من دوست ندارم به دست منافقان و داعشی ها کشته شوم، بلکه دوست دارم یا صهیونیست ها را بکشم یا به دست همان ها کشته شوم که در آخر به آرزوی خودش رسید.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که شهادت توفیقی بزرگ از جانب خدا است، ابراز داشت: من امروز لباس نو و سفید پوشیده ام و هرکس که به من تسلیت بگوید ناراحت می شوم چراکه تسلیت گفتن برای رفتن یک شهید معنایی ندارد.

وی اضافه کرد: هنوز دیگر فرزندانم نمی دانستند که محمد مهدی ما چه درجه ای در سپاه دارد چراکه او اصلا دنبال این مسائل نبود و هیچ وقت هم با لباس نظامی به خانه نمی آمد، اما این را به شما بگوییم فرزند شهید من در راه رهبر معظم انقلاب بود و در این راه به شهادت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر تصریح کرد: به خدا قسم نه تنها امروز ناراحت نیستم بلکه از هر روزی مسلمان تر و با ایمان تر به خدا شده ام؛ ما باید تلاش کنیم در خط ولایت فقیه بمانیم، همه مراجع برای ما قابل احترام هستند ولی خط و مسیر ما خط رهبری است.

وی با تأکید بر این که مسیر ولایت فقیه می تواند منجر به نابودی اسرائیل شود، ابراز کرد: سند حقانیت پسر شهید من که متعلق به همه ملت ایران است، فرزند شش ماهه او است که او هم انشاءالله راه پدرش را ادامه می دهد و تلاش می کند که اسرائیل را نابود کند، هرچند اطمینان داریم وقتی او بزرگ شود دیگر اسرائیلی نخواهد بود.

پدر شهید لطفی نیاسر تصریح کرد: ملت ما بیدار و هوشیار هستند و همیشه در مسیر ولایت ایستاده اند، این راه هم بدانید همه خطوط غیر از مسیر ولایت انحراف و اشتباه است؛ هیچ وقت ملت ایران مثل امروز توانمند نبوده و چنین جوانان غیوری نداشته است هرچند امروز برخی افراد بزدل به گوشه ای خزیده اند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم حفظ نظام اسلامی خاطرنشان کرد: مردم و علمای ما 1400 سال است که دنبال تشکیل حکومتی بر مبنای ولایت فقیه هستند، حال که این اتفاق در کشور ما افتاده هرگز نخواهیم گذاشت که این انقلاب به دست نااهلان بیافتد و حتما آن را حفظ خواهیم کرد./1330/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات