۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۵۷۳۲۱
وزیر آموزش و پرورش:

باید از ظرفیت حوزه های علمیه در تربیت اسلامی استفاده شود

وزیر آموزش و پرورش بر استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی تأکید کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های عظیم حوزه علمیه بتوانیم با سرعت عمل بیشتر و برنامه منسجم تر و همت بالاتر به هدف خود برسیم.
بطحایی نشست ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در نشست ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش که پیش از ظهر امروز در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد با اشاره به اهمیت همکاری آموزش و پرورش با حوزه های علمیه گفت: امیدواریم همکاری میان حوزه های علمیه و آموزش و پرورش روز به روز گسترش و توسعه یابد تا بتوانیم از ظرفیت عظیم حوزه های علمیه برای پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی استفاده کنیم.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک نقشه عملی و راهنما است که در ابعاد مختلف، آموزش و پرورش را به سوی یک نهاد در تراز نظام اسلامی رهنمون می سازد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ما در این مسیر به شدت به مساعدت و همکاری حوزه نیازمندیم و امیدواریم با استفاده از ظرفیت های عظیم حوزه علمیه بتوانیم با سرعت عمل بیشتر و برنامه منسجم تر و همت بالاتر به هدف خود برسیم.

بطحایی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش تلاش می کند تا از این ظرفیت عظیم برای اهداف تعلیم و تربیت در نظام اسلامی بیش از پیش استفاده کند./872/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات