۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۵۵۶۴۰۴

گردآوری مجموعه آثار آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در نرم‌افزار «نور»

نماینده دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی گفت: متن ۷۴ عنوان کتاب در ۹۱ جلد از آثار ایشان به زبان‌های فارسی و عربی در این نرم‌افزار جمع‌آوری شده‌است.
مجموعه آثار آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در نرم‌افزار «نور»

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین، مهدی اکبرزاده با اشاره به اینکه دفتر تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله لطف‌الله صافی گلپایگانی تاکنون بیش از ۸۰ عنوان کتاب منتشر کرده‌است، اظهار کرد: اکثر آثار در غرفه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین ارائه شد.

وی بابیان اینکه مجموعه آثار ایشان در نرم‌افزار «نور» گردآوری شده‌است، افزود: متن ۷۴ عنوان کتاب در ۹۱ جلد از آثار ایشان به زبان‌های فارسی و عربی و با موضوعاتی چون امام‌زمان(عج)، امام حسین(ع)، تربیتی، حدیث، احکام و غیره در این نرم‌افزار جمع‌آوری شده‌است.

نماینده دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی با تاکید براینکه متن قرآن کریم با ترجمه در این نرم‌افزار آورده ‌شده‌است، تصریح کرد: این نرم‌افزار قابلیت‌های پژوهشی و امکانات یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ متن دارد.

وی به برخی از آثار دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی اشاره و ابراز کرد: «تجلی توحید در نظام امامت»، «بهار بندگی»، «وابستگی جهان به امام زمان(عج)»، «فروغ ولایت» و «پاسخ ده پرسش» ازجمله آثار به‌شمار می‌روند.

اکبرزاده بابیان اینکه کتاب «دیدارها و رهنمودها» متن رهنمودهای ایشان در دیدار با اقشار مختلف مردم است، ابراز کرد: بخش کوچکی از دیدارهای متنوع آیت‌الله صافی گلپایگانی با روحانیون، فرهنگیان، دانشجویان و غیره در این کتاب گردآوری شده‌است.

وی کتاب «تجلی توحید در نظام امامت» را مورداشاره قرار داد و ابراز کرد: این کتاب دوازهمین شماره از سلسله مباحث امام و مهدویت ایشان است که به همت انتشارات مسجد مقدس جمکران به چاپ رسیده‌است.

نماینده دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی با تاکید براینکه کتاب مذکور در ۴ گفتار تبیین شده‌است، تصریح کرد: تجلی توحید در کل رسالات انبیا و معارف و شرایع آسمانی، تجلی توحید در اسلام، تجلی توحید در نظام امامت و تجلی توحید در امامت حضرت مهدی(عج) در این کتاب ذکر شده‌است./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات