۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۵۷۲۶
لاریجانی تاکید کرد؛

لزوم اهتمام قوا برای تحقق بیانات رهبری درباره برقراری عدالت

علی لاریجانی گفت: لازم است جلسات دقیق‌تری را در سه قوه برای تحقق خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در امر برقراری عدالت برگزار کنیم.
علی لاریجانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه سی ام بهمن ماه سال ۹۶ در صحن علنی پارلمان ضمن تسلیت ایام فاطمیه، بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار با مردم تبریز را بسیار راهگشا توصیف کرد.

لاریجانی گفت: رهبر انقلاب بحث جامعی در مورد مسیر انقلاب ارائه کردند. همچنین نقاط قوت حرکت انقلاب پس از 40 سال را عنوان کردند و آسیب‌هایی که در این زمینه وجود دارد به خوبی مورد اشاره قرار دادند. تاکید مقام معظم رهبری بر اولویت‌های امروز کشور در مسائل اقتصادی و تولید و رفع موانع تولید و صادرات بسیار مهم بود و من از نمایندگان تشکر می کنم که در خلال بررسی لایحه بودجه به موضوع تولید و صادرات توجه کردند و ان‌شاالله این مسیر را ادامه خواهیم داد.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاد حضرت آیت الله خامنه‌ای از وضعیت برقرای و تحقق عدالت، بیان داشت: فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب و اشاره ایشان به غفلت صورت گرفته در تحقق عدالت، ایجاب می‌کند که قوای سه‌گانه اقدامات بیشتری در زمینه تحقق این فرمایشات داشته باشند.

لاریجانی در پایان اذعان داشت: تاکید مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با فساد و رویکردهای ارتجاعی که بعضا مشاهده شده، ایجاب می کند که ما جلسات دقیقتری در مجلس و دولت و قوه قضائیه داشته باشیم و راهکارهای تحقق فرمایشات ایشان که در این مقطع انقلاب بسیار مهم است پیگیری شود./۸۵۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات