۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۵۵۵۶۴۴
معاون پژوهش دارالعلم آیت الله بهبهانی خبر داد؛

برگزاری دوره «روش تدریس فقه و نحو» ویژه اساتید

معاون پژوهش دارالعلم آیت الله بهبهانی با اشاره به برگزاری دوره های تکمیلی مقاله نویسی و پایان نامه نویسی، گفت: در اردیبهشت ماه سال آینده برگزاری دوره «روش تدریس فقه و نحو» را برای اساتید مدنظر قرار داده ایم.
حوزه علمیه

حجت الاسلام مهدی غافلی، معاون پژوهش دارالعلم آیت الله بهبهانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره های احکام بانکداری اسلامی برای طلاب مدرسه عنوان داشت: این دوره در اسفندماه و با هدف تبیین ربوی بودن و یا نبودن وام های دریافتی، آگاهی بخشی به مردم از وام های ربوی، معاملات و بانک ها برگزار می شود.

معاون پژوهش دارالعلم آیت الله بهبهانی با اشاره به برگزاری دوره های تکمیلی مقاله نویسی و پایان نامه نویسی اظهار داشت: کارگاه ذبح شرعی دیگر دوره ای است که اسفندماه برگزار خواهد شد و در آن طلبه ها از نزدیک با چنین مسأله ای آشنا می شوند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مطالب مورد نیاز نشریه ویژه مدرسه به همت طلبه ها تهیه شده است، افزود: این نشریه در سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی است که مطالب فارسی تهیه و محتوای انگلیسی و عربی آن پس از ترجمه متون فارسی جمع خواهد شد.

حجت الاسلام غافلی به راه اندازی سایت های مجازی با محتوای مذهبی و دینی اشاره کرد و گفت: در جشنواره علامه حلی 40 تا 50 مقاله از سوی طلاب مدرسه تهیه و به دبیرخانه ارسال شده است؛ چنانکه دوره باستان گرایی و زرتشتی گری هم برای آشنایی بیشتر طلاب با شبهات زرتشتی گری در هفته گذشته برگزار شد.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه سال آینده دوره «روش تدریس فقه و نحو» را برای اساتید مدنظر قرار داده ایم، خاطرنشان شد: دوره آشنایی با اعتقادات یمانی برای طلاب پایه های چهار تا شش و هفت تا ده در دو گروه جداگانه و با تدریس مدعو از دفتر تبلیغات اسلامی منعقد شد.

معاون پژوهش دارالعلم آیت الله بهبهانی به برگزاری کلاس های نقد وهابیت اشاره کرد و گفت: این کلاس ها با حضور سید محمد خضر از اساتید بنام در حوزه نقد وهابیت؛ اسفندماه برگزار می شود که در آن پیرامون شبهه های مطرح شده و نقد آنها مطالبی بیان خواهد شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات