۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۵۵۲۶۰
از سوی خبرگزاری رسا منتشر شد؛

فراخوان جذب طلبه در حوزه پژوهش و فضای مجازی

خبرگزاری رسا برای تکمیل کادر رسانه ای خود در دو بخش فضای مجازی و باشگاه نویسندگان اقدام به جذب پژوهشگر و نیروی توانمند می کند.
خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا در راستای بهره گیری از ظرفیت طلاب و فضلای حوزه های علمیه در عرصه های پژوهشی و رسانه ای، از طلاب علاقمند به فعالیت در دو حوزه پژوهش و فعالیت رسانه ای در فضای مجازی دعوت به همکاری می کند.

تسلط بر شبکه های اجتماعی و پیام رسان های فارسی، خلاقیت در استفاده از امکانات روز شبکه های اجتماعی، آشنایی با جریانات فکری، فرهنگی و سیاسی حوزوی، آشنایی با فضای رسانه ای کشور، علاقمند به کار گروهی رسانه ای، روحیه تحقیق و پژوهش در یکی از رشته های علوم و معارف اسلامی و فرصت فعالیت کاری به میزان 7 ساعت در روز از جمله شرایط جذب در بخش فضای مجازی می باشد.

اولویت جذب در بخش فضای مجازی با طلابی است که دارای مدارک حوزوی یا تحصیلات عالی، تجربه رسانه ای و کسب موفقیت در جشنواره، همایش و مسابقات رسانه ای می باشند.

آشنایی با اصول نویسندگی، ویراستاری و نگارش، تخصص در موضوعات حوزوی در یک یا دو بخش، آشنایی با مسائل فرهنگی، اجتماعی و توان تحلیل آسیب های اجتماعی از شرایط جذب طلاب در باشگاه نویسندگان خبرگزاری رسا می باشد.

اولویت جذب در باشگاه خبرنگاران خبرگزاری رسا با طلابی است که فعالیت رسانه ای داشته یا سابقه نویسندگی در نشریات و مطبوعات را داشته باشند.

طلاب علاقمند به همکاری با خبرگزاری رسا، می‌توانند رزومه‌ی خود را به پست الکترونیک info@rasanews.ir‌ یا به ادمین نشانی تلگرامی @rasanewsagency ارسال کنند./۸۷۲/ت302/ی

ارسال نظرات