۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۵۵۴۷۹۵
جلیلی در قم:

دشمنان در پی انحرف اذهان از خدمات و دستاوردهای انقلاب هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که یکی از بحث های مهم امروز این است که چه موضوعاتی اصل و چه موضوعاتی کاذب است، گفت: دشمنان می خواهند با موضوعات کاذب اذهان جامعه را منحرف کرده و دستاورهای انقلاب را زیر سؤال ببرند.
سعید جلیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در اجتماع باشکوه مردم قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با تقدیر از حماسه آفرینی ملت ایران در راهپیکایی 22 بهمن، حرکت انقلاب اسلامی را در مسیر انبیا و اهل بیت(ع) دانست.

وی با اشاره به دستاوردهای بسیار انقلاب اسلامی و برخی از مشکلات موجود افزود: اگر منسبات صحیح اقتصادی بر مبنای فقاهت و مبنای دینی شکل گیرد وضعیت متفاوت خواهد بود، نباید نظام سرمایه داری در کشور نفوذ کند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با بیان این که یکی از بحث های مهم امروز این است که چه موضوعاتی اصل و چه موضوعاتی کاذب است، اظهار داشت: دشمنان می خواهند با موضوعات کاذب اذهان جامعه را منحرف کرده و دستاورهای انقلاب را زیر سؤال ببرند.

وی با تأکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف انقلاب برای برنامه ریزی دقیق در ادامه مسیر ادامه داد: باید نقاط مثبت و داشته های خود را خوب بشناسیم و نقطه ضعف های واقعی را بدانیم تا مانع رشد انقلاب نشوند.

جلیلی با اشاره ابراز داشت: در کنار اختلاس اقتصادی که مشکل ساز می شود، اختلاس در مناسبات فرهنگی و رسانه ای و ظرفیت ها نیز بسیار خطرناک است، اگر نکات مثبت به خوبی مطرح نشده و صرفا نکات منفی و بی ارزش مطرح شود به معنای اختلاس است.

وی عنوان کرد: دلیل این که ملت موفقیت های بسیار ی به دست آورده این است که ۳۹ سال است که به پناهگاه حصین پناه برده و ملت دعوت خدا و پیامبر را اجابت کرده است، ملت فهمید وقتی به اهل بیت(ع) متمسک می شود در مسیری قرار می گیرد که رو به جلو است و این تمسک می تواند ملت را در موج های سهمگین مانند جنگ، ترور و تحریم به پیش ببرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به وظیفه حوزه در پاسداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه بزرگ حوزه این است که حرکت عظیم امام را در مسیر صحیح هدایت کرده و راهنمایی داشته باشند.

وی اضافه کرد: ملت در چارچوب ولایت فقیه حرکتی بزرگ را در پیش گرفته است و رهبر معظم انقلاب با قدرت و صلابت ملت را هدایت و راهنمایی کردند، دشمنان اعتراف می کنند که ایران قدرتی بزرگ بوده و این قدرت قابل انکار نیست، باید به گونه ای ادامه راه دهیم که شرمنده امام و شهدا نباشیم./1323/

ارسال نظرات