۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۵۴۷۴۸
با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی امام جمعه بیرجند از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی طی پیامی از مردم ولايتمدار خراسان جنوبی به خاطر حضور بی سابقه و تماشایی آنان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.
عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند طی پیامی از مردم ولايتمدار خراسان جنوبی به خاطر حضور بی سابقه و تماشایی آنان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

"بسم الله الرحمن الرحیم"
حضور پر شور و شعور مردم با بصیرت خراسان جنوبي به‌خصوص جوانان و نوجوانان همگام با ملت بزرگ ايران اسلامي در راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال صحنههايي تماشایی را خلق کرد.

وفاداری به آرمان‌های معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آيت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالي) اصلي ترين پيام راهپیمایی 22 بهمن است.

پیام ديگر اين حضور مردم مومن و انقلابی به مسؤولان نظام اين است كه برای گرهگشايی از مشكلات مردم؛ بايستي اعتقاد عملی به توانمندی های داخلی داشت و در راه تفكر " ما ميتوانيم" و " اقتصادمقاومتی" با تكيه به ظرفيت های موجود ایرانی گام های اساسی را برداشت.

اينجانب از حضور یکایک مردم انقلابی و با ايمان استان خراسان جنوبی و همه کسانی که در خلق این حماسه نقش آفریدند تشکر می نمايم و از خداوند متعال برای همگان آرزوی سعادت و سلامتی دارم./۸۸۰/د103/ب1

ارسال نظرات