۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۵۵۲۴۸۹
امام جمعه موقت کرمانشاه:

ایستادگی در مقابل اغتشاشگران نشان دهنده رشد ملت بصیر ایران است

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به ایستادگی ملت در برابر اغتشاشگران، گفت: این ایستادگی و بصیرت مردم نشان دهنده رشد ملت ایران اسلامی بوده و مسؤولان نیز باید قدردان این حمایت های گسترده باشند.
امام جمعه موقت کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه ابراز داشت: انسان باید در تهذیب نفس و تربیت افکار خویش کوشا و ساعی باشد.

حجت الاسلام حجتی تصریح کرد: گاه افکار و پندار انسان ها تبدیل به رفتار و اعمال می شود و اگر این افکار، نادرست باشد اثرات خطرناک و زیانباری خواهد داشت.

وی بیان داشت: باید در انجام اعمال خویش، نیت تقرب به خداوند متعال را قرار داد تا این نیت خوب و الهی سرانجامی نیک برای انسان رقم بزند.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به حمایتهای اخیر ملت از نظام اظهار داشت: حکومت باید خدمتگذار چنین ملتی باشد زیرا در شرایط حساس و بحرانی این ملت است که مملکت را از توطئه ها نجات می دهد.

خطیب جمعه این هفته کرمانشاه مطرح کرد: ملت ایران بارها در دفاع از نظام اسلامی قدم به میدان گذاشته و با تمام وجود از آرمانها و اعتقادات خویش دفاع کرده اند.

حجت الاسلام حجتی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره مورد تهاجم دشمنان بوده و در اغتشاشات اخیر نیز آنها قصد داشتند ایران را همچون سوریه و عراق دچار هرج و مرج کنند.

وی افزود: ملت بصیر ایران با حضور گسترده خویش در صحنه دفاع از نظام، پاسخ قاطعی به دشمنان داد و دست آنها را از خاک کشور کوتاه کرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه عنوان داشت: این ایستادگی و بصیرت مردم نشان دهنده رشد ملت ایران اسلامی بوده و مسوولان نیز باید قدردان این حمایت های گسترده باشند.

حجت الاسلام حجتی در پایان با تاکید بر لزوم شناخت آسیب ها گفت: باید مشکلات و معضلات موجود در کشور با تلاش دوچندان شناسایی و برطرف شود./8571/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات