۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۵۲۱۶۱
به همت مؤسسه پویانمایی صمیم؛

دوره آموزش مقدماتی انیمیشن سه بعدی برگزار می شود

دوره آموزش مقدماتی انیمیشن سه بعدی از سوی مؤسسه پویانمایی صمیم برگزار می شود.
پویانمایی

مهدی رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره آموزش مقدماتی انیمیشن سه بعدی خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از سوی مؤسسه پویانمایی صمیم برگزار می شود.

مسوؤل مؤسسه پویانمایی صمیم به تاریخچه گروه اشاره و اظهار کرد: هفت سال پیش، پایه های گروه از مدرسه معصومیه شکل گرفت و کارهای کوچکی ساخته شد اما فعالیت رسمی آن بیش از دو سال است که با دریافت مجوز از اداره تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی آغاز شده است و در بخش های مختلف مانند آموزش و تولید فعالیت دارد.

وی با اشاره به شرایط نام نویسی در دوره آموزش مقدماتی انیمیشن سه بعدی اظهار کرد: برای شرکت در این دوره شرایط خاصی در نظر گرفته نشده است و برای تمامی خواهران و برادران آزاد است و فقط شرکت کنندگان باید دارای لپ تاپ مناسب و روحیه تیمی باشند.

مهدی رستمی ادامه داد: هزینه شرکت در این دوره 100 هزار تومان است و به خانواده های طلاب 50 درصد تخفیف داده می شود؛ شرکت کنندگان بعد از گذراندن دوره، جذب انجمن پویانمایی صمیم می شوند و از سوی انجمن جهت راه اندازی کسب و کار پویانمایی حمایت می شوند.

مسؤول مؤسسه پویانمایی صمیم در زمینه شیوه نام نویسی در این دوره آموزشی گفت: علاقه مندان به شرکت در دوره آموزش مقدماتی انیمیشن سه بعدی می توانند تا هفتم بهمن ماه نام، نام خانوادگی، شماره تماس، سن و میزان تحصیلات خود را به شماره 09217855968 ارسال کنند یا به کانال تلگرامی مؤسسه به نشانی@patogheanimation  مراجعه کنند و مشخصات خواسته شده را برای ادمین ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: دوره آموزش مقدماتی انیمیشن سه بعدی در مجتمع آموزشی  انجمن پویانمایی صمیم واقع در خیابان صفائیه کوچه 19 برگزار می شود که کلاس خواهران سه شنبه ها و براداران پنجشنبه ها ساعت 15 تا 17 است./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات