۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۵۱۷۸۴
آیت الله مظاهری:

انقلابی واقعی مطیع صد در صد رهبری است

رییس حوزه علمیه اصفهان تبعیت صددرصد از رهبری را شرط اصلی انقلابی واقعی دانست و گفت: رهبری تأکید فراوانی بر اتحاد دارند ولی عده ای تحت عنوان اصلاح طلب و اصول گرا در حال تفرقه افکنی هستند.
آیت الله مظاهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری در جلسه تفسیر قرآن صبح امروز که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) خیابان جی برگزار شد، گفت: اختلافات در بین مسؤولان نباید سبب ایجاد اختلاف در نظام شود.

وی در ادامه تفسیر سوره بقره، آیه دویست و هشتم که می فرماید:«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ ادْخُلُواْ فِي السِّلْمِ كَآفَّةً وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِينٌ» را تلاوت کرد و افزود: عرض کردم مضمون این آیه و آیه بعدی در قرآن مکرراً تکرار شده است و بیان می دارد لازم است در جامعه اسلامی وحدت وجود داشته باشد.

رییس حوزه علمیه اصفهان تشریح کرد: جامعه بین الملل نیز برای این که مسلمانان متحد نشوند فعالیت می کنند و این مسائل واضح باید نمونه ای باشد برای عبرت گیری ما، اتحاد مسلمانان صهیونیست را بیشتر از الآن می ترساند.

حضرت آیت الله مظاهری اذعان کرد: اگر وحدت بین مسلمانان امروز مثل وحدت بین مسلمانان در صدر اسلام و در زمان حضور پیامبر(ص) بود، اسلام و مسلمانان جایگاه اول را در دنیا داشتند، به واسطه تحریم نفت می توانیم استکبار جهانی را به زانو دربیاوریم ولی وضعیت اتحاد مسلمانان به گونه ای است که با استثمار در حال سوء استفاده از مسلمانان است.

استاد اخلاق حوزه علمیه خاطرنشان کرد: سایت هایی که دائماً با حرف های زشت اختلاف ایجاد می کنند مورد رضایت خداوند نیستند، فرقه های مختلف جامعه ما تحت عنوان های زیبای اصول گرا و اصلاح طلب و به واسطه تهمت زدن به یکدیگر، اختلاف افکنی می کنند.

وی گفت: امام عصر(عج) بر این کشور لطف دارند زیرا با این اختلاف ها قاعدتاً نباید آبرویی در دنیا برای ما مانده باشد، تهمت زدن گناه بزرگی است؛ به دست آوردن استقلال صد در صد برای کشور فقط به واسطه اتحاد حاصل می شود.

حضرت آیت الله مظاهری خاطرنشان کرد: دشمنان خواهان اختلاف در امت اسلامی هستند، این اختلاف ها همه چیز را نابود کرده است ولی هر دسته نامی به خود گرفته اند و اختلاف ایجاد می کنند، این اختلافات فکری سبب اختلاف بین مردم می شود و وحدت را از بین می برد؛ همه می دانیم اختلاف بد است ولی هر چه می گذرد بدتر می شود.

رییس حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: شیطان زمانی راضی می شود که نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بخورد و این همان خواسته شیطان های انسی یعنی استکبار جهانی است؛ این اختلافات گاهاً نتیجه نقل کردن ها بدون یقین صد در صد است، این اختلافات در بین مسؤولان نباید سبب ایجاد اختلاف در نظام شود؛ اختلاف سبب زوال اسلام می شود و این مسأله در تاریخ مکرراً تکرار شده است.

استاد اخلاق حوزه علمیه در پایان گفت: علاقه به مقام معظم رهبری باید سبب تبعیت و پیروی از ایشان باشد؛ یک انقلابی واقعی باید تابع رهبری باشد، رهبری فریاد می زنند برای اتحاد بیشتر جامعه، ایشان همه مسائل را بازگو می کنند، ولی ما به عنوان شیعه نه به سخنان قرآن توجه داریم و نه سخنان اهل بیت(ع) و نه به سخنان رهبر معظم گوش می دهیم./۸۶۷/پ202/ب1

ارسال نظرات