۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۶۵۰
سعیدی:

عده‌ای در داخل به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب هستند

نماینده مردم مبارکه در مجلس با بیان این که عده‌ای در داخل کشور به دنبال ناامید کردن مردم هستند، گفت: متاسفانه دستگاه‌های مسؤول به این مطلب توجه ندارند که برخی در داخل کشور با جریان‌های رسانه‌ای در حال ناامید کردن مردم از نظام هستند.
زهرا سعیدی زهرا سعیدی

زهرا سعیدی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره هجمه‌های رسانه‌ای اخیر دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: لازم است قانون جامعی از سوی تمامی دست اندرکاران کشور نگارش شود تا با بهره گیری از توان تمامی قوا بتوانیم جریان اخبار و نشر اطلاعات را با سازوکاری مشخص به مردم ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: مردم نسبت به نیرنگ های رسانه‌ای دشمنان خارجی آگاه هستند و به خوبی خطوط رسانه‌ای آنها را می شناسند.

سعیدی با تأکید بر این نکته که باید دشمنان داخلی خود را بشناسیم اظهار داشت: لازم است قانونی در کشور به صورت جامع، تصویب و اجرایی شود تا دشمنان داخلی نتوانند با نشر اخبار دروغ و جهت دار به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که عده‌ای در داخل کشور به دنبال ناامید کردن مردم هستند، بیان داشت: متاسفانه دستگاه‌های مسؤول به این مطلب توجه ندارند که برخی از افراد در داخل کشور با جریان‌های رسانه‌ای در حال ناامید کردن مردم از نظام هستند.

وی با اشاره به نظر مجلس درباره تدوین قانون برای رسانه‌ها گفت: وکلای ملت تلاش می‌کنند قانونی را در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسانند که دشمنان نتوانند از فضای رسانه‌ای کشور به نفع خود بهره ببرند.

سعیدی ادامه داد: تدوین قانون در این موضوع بسیار ضروری است، زیرا امروز متولی خاصی در زمینه جرائم رسانه‌ای وجود ندارد و اکثراً شاهد هستیم افراد تقصیرها را گردن همدیگر می‌اندازند.

عضو فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود یک دادگاه ویژه برای جرایمی که در فضای مجازی رخ می دهد بیان داشت: در گذشته گستردگی فضای مجازی در کشور وجود نداشت اما امروز این فضا به شدت با زندگی مردم درگیر شده است و باید دادگاهی مستقل و ویژه برای این امر اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: وقتی که یک مرجع قانونی بتواند اخبار صحیح و غلط را از یکدیگر جدا کند پس از مدتی مردم می‌توانند به منابع موثق اعتماد کرده و اخبار دروغ را پس بزنند.

سعیدی گفت: بنده مخالف محدودیت کامل برای پیام رسان ها و فضاهای مجازی هستم اما نمی‌توان این فضا را نیز بدون چارچوب و مرز نگه داشت.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که در برابر ادعای دشمنی که تاکید دارد هیچ دستاورد مهمی در جمهوری اسلامی ایران شکل نگرفته چه باید کرد، بیان داشت: یکی از مهمترین دستاورد هایی که به برکت جمهوری اسلامی برای کشور ما به دست آمده بحث «امنیت» است.

سعیدی در پایان گفت: نعمت هایی همچون «امنیت» و «سلامت» بسیار مهم هستند اما متاسفانه در بیشتر اوقات از نظر افراد مخفی می مانند./۸۵۶/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات