۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۴۹۲۰۸
حجت الاسلام والمسلمین لک زایی خبر داد؛

برگزاری همایش بررسی اندیشه کلامی علامه کاشف الغطا

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از برگزاری همایش بررسی اندیشه کلامی علامه کاشف الغطا با حضور علما در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی عصر امروز در دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی از برگزاری همایش بررسی اندیشه کلامی علامه کاشف الغطا با حضور علما در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

وی افزود: از حدود 10 سال پیش کار بر مجموعه آثار علامه مرحوم محمد حسین کاشف الغطا آغاز شده و این موسوعه در سه بخش برنامه ریزی شده است، یکی بخش آثار کلامی بود که در 14 مجلد در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که بخش دیگر مربوط به مسائل فقهی موسوعه است، اظهار داشت: ابن بخش در حدود 20 جلد در اواخر امسال یا اوایل سال آینده آماده می شود که تحریرالمجله در آنجا خواهد آمد.

وی ادامه داد: بخش سوم موسوعه مربوط به مباحث سیاسی و اجتماعی علامه کاشف الغطا می شود که در آینده آماده و رونمایی خواهد شد، قبل از این کار هم در مرکز احیای آثار موسوعه علمای دیگر منتشر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی ابراز داشت: موسوعه شهید اول، موسوعه شهید ثانی، موسوعه علامه شرف الدین، موسوعه علامه بلاغی از کارهای منتشر شده این مرکز است و موسوعه شیخ بهایی نیز در 20 مجلد در حال آماده شدن است و بزودی رونمایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: روز پنجشنبه هفته جاری نیز همایش بررسی اندیشه کلامی علامه کاشف الغطا با حضور علمای برجسته و اساتید برگزار و از موسوعه کامل این عالم بزرگ دینی رونمایی خواهد شد./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات