۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۴۶۱۳۸
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

ملت ما همواره در برابر فتنه‌گری دشمنان هوشیار هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، بصیرت و دشمن شناسی را ویژ‌گی روحیه انقلابی مردم ایران عنوان کرد و گفت: ملت ما همواره در برابر فتنه‌گری دشمنان هوشیار و بصیر هستند.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام خمینی(ره)، ضمن بیان اینکه فتنه اخیر طراحی بیگانگان و دشمنان نظام اسلامی و ملت ایران بود اما ملت ما هوشیار هستند، تأکید کرد: وقتی در اغتشاشات به ملت ایران، دین اسلام و مقدسات و حتی پرچم ملی اهانت می‌شود این بدان معنا است که دست دشمنان و افرادی در خارج از کشور در کار است که حسابشان از مردم ما جدا خواهد بود.

وی افزود: طرح فتنه اخیر از خارج کشور برنامه‌ریزی‌شده بود و ضدانقلابی‌ها مجریان آن‌ها و غلامان حلقه‌به‌گوششان بودند که به فتنه‌انگیزی پرداختند، به مقدسات اهانت کردند و حتی اهانت را به پرچم ایران اسلامی و کلمه‌الله نیز کشاندند تا اینکه متأسفانه شاهد ریختن خون عده‌ای بودیم و اموال مردم در این فتنه‌انگیزی‌ها غارت و تخریب شد اما باید گفت دشمنان به دلیل بصیرت ملت ایران، آرزوی نابودی نظام را به گور می‌برند.

فردا، سمنان صحنه ناامیدی دشمنان خواهد شد

امام‌جمعه سمنان به راهپیمایی روز آتی مردم استان در محکومیت اغتشاشات نیز اشاره کرد و گفت: فردا سمنان با حضور پرشور مردم، صحنه ناامیدی دشمنان و محکومیت فتنه‌انگیزی‌هایشان خواهد بود.

آیت‌الله شاهچراغی ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در این راهپیمایی، تأکید کرد: مردم ما با حضور در این راهپیمایی که فردا برگزار می‌شود، بار دیگران نشان می‌دهند که به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، دست از نظام اسلامی بر نخواهند داشت و همواره پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.

وی در دیگر بخش سخنان خود، ضمن بیان اینکه نیروی انتظامی، بسیج، نیروهای امنیتی و مردم بصیر ایران اسلامی بساط فتنه گران را برچیدند و با میدان‌داری به مدیریت خوب فضا پرداختند، تأکید کرد: مسدود کردن فضای مجازی به آرام کردن فضا کمک شایانی کرد و بسیاری در این روزهای بدون فضای مجازی خواب راحتی کردند که این نشان می‌دهد دشمنان تا چه اندازه در این فضاها برای ملت ما نقشه‌های شوم طراحی کرده‌اند.

بصیرت و دشمن شناسی ویژ‌گی روحیه انقلابی

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی دین و مقدسات و همچنین جوانان ما را نشانه گرفته‌اند، تأکید کرد: اگر می‌خواهیم امنیت، سلامت، ایمان و معنویات را در بین جوانان جامعه حفظ کنیم می‌بایست به مدیریت فضای مجازی بپردازیم.

آیت‌الله شاهچراغی دشمن‌شناسی، ولایتمداری، اهمیت رهبری در جامعه اسلامی و مقابله به‌موقع با فتنه‌انگیزی دشمنان را از درس‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: آمریکا و دشمنان ایران اسلامی و همچنین بدخواهان انقلاب اسلامی نمی‌خواهند تا این انقلاب ۴۰ساله شود اما باید گفت آرزویشان را به گور خواهند برد چراکه ملت ما باعظمت پشتیبان آرمان‌هایشان هستند.

وی در ادامه خواستار نگاه ویژه مسئولان به نسل جوان و به‌خصوص فضای مجازی شد و تأکید کرد: اگر فضای مجازی همین‌طور باز باقی بماند ممکن است صدماتی داشته باشد که جبرانشان سخت باشد.

فضای مجازی مدیریت شود

امام‌جمعه سمنان، گفت: خواسته صریح مراجع تقلید، روحانیان، دولت‌مردان و آحاد مردم باید مدیریت فضای مجازی در جامعه باشد تا از آسیب‌های آن بکاهیم.

آیت‌الله شاهچراغی در ادامه به فرارسیدن نوزدهم دی‌ماه و سالروز کشف حجاب اشاره کرد و بیان داشت: حجاب و عفاف یکی از نعمات الهی انقلاب اسلامی است که باید برای حفاظت از آن کوشش و اهتمامی ویژه داشته باشیم.

وی در ادامه به روی کار آمدن استاندار جدید سمنان نیز اشاره کرد و بیان کرد: مردم می‌خواهند که گره‌های موجود در استان گشوده شود و مسؤولان باید تا حد توانشان در باز کردن این گره‌ها بکوشند./977/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات