۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۵۴۵۹۳۴
تحلیلگر مسائل بین الملل:

هوشیاری و بصیرت مردم، توطئه ها را خنثی می کند

تحلیلگر مسائل بین الملل با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر زیر نظر افراد وابسته به سازمان های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی هدایت شد، گفت: مردم ایران حجم بالای توطئه ها را متوجه و خنثی کردند.
حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی

حسن هانی زاده، تحلیلگر مسائل بین الملل و معاون سیاسی شبکه جهانی الاهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه حضور مردم اهواز در راهپیمایی شکوه وحدت، چشم فتنه دشمنان را برای ایجاد جنگ داخلی و اجریی کردن نسخه بحران سوریه در ایران کور کرد، افزود: مردم خوزستان به توطئه های نتانیاهو و ترامپ و بن سلمان نه گفتند و این نه گفتن شکست بزرگی برای آمریکا و غرب تلقی می شود چرا که مردم ولایی خوزستان پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام اسلامی را همیشه نشان داده اند.

تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اینکه حضور قومیت های مختلف استان خوزستان در راهپیمایی شکوه وحدت صحنه بسیار زیبایی را خلق کرد، افزود: این حضور نشان داد که جمهوری اسلامی قوی تر از آن است که برخی قدرت های منطقه ای و فرامنطقه ای بتوانند کوچکترین آسیبی به شجره مقدس انقلاب اسلامی وارد کنند.

معاون سیاسی شبکه جهانی الاهواز با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر زیر نظر افراد وابسته به سازمان های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی هدایت شد، خاطرنشان شد: تخریب اموال عمومی، تیراندازی به سوی مردم و کشته سازی در راستای خشن نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است.

هانی زاده ادامه داد: مردم ایران حجم بالای توطئه ها را متوجه و خنثی کردند به ویژه خوزستانی ها که یک گام جلوتر از دیگران هستند.

وی بیان داشت: راهپیمایی امروز به ویژه راهپیمایی عشایر خوزستان به جهانیان، هوشیاری و دفاع از مقدسات جمهوری اسلامی را نشان داد ضمن اینکه در هفته های اخیر براساس اطلاعات واصله چند اتاق عملیات جنگ نرم علیه ایران در عربستان، امارات و بحرین با شرکت افسران موساد تأسیس شد تا اعتراضات مردمی به انحراف کشیده شود.

تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اینکه اغتشاشات و تظاهرات خیابانی به پایان رسیده است، عنوان داشت: دولت جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت در صحنه ها حاضر است ضمن اینکه آگاهی ملت از توطئه های خارجی سبب شد تا خود را در منجلاب این توطئه ها نبرد و اکنون همه چیز به حالت عادی بازگشته و امنیت کاملا برقرار است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات