۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴
کد خبر: ۵۴۴۱۹۱
رییس شورای مرکزی تشکل فراگیر تبلیغ خبر داد؛

حضور ۲ هزار مبلغ جهادی در موسم اربعین ۹۶

حجت الاسلام استقامت از حضور ۲ هزار روحانی مبلغ جهادی در موسم عظیم اربعین ۹۶ خبر داد و گفت: این تعداد روحانی در مقیاس بیش از ۲ میلیون زائر چیزی نیست و باید تقویت شود.
فعالیت تبلیغی طلاب در مسیر پیاده روی اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت رییس شورای مرکزی تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب کشور شب گذشته در همایش تقدیر و تجلیل از مبلغان جهادی اربعین که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: در نظام جمهوری اسلامی سرمایه نیروی انسانی با اخلاص و تدین کار را پیش برده است.

وی افزود: در ایام اربعین بیشترین نیاز مردم پشتیبانی، تردد، بهداشت، تغذیه و مسائل دینی و معرفتی است که باید برای آن ها برنامه ریزی شود یعنی در کنار برنامه ریزی برای مسائل بهداشتی، تغذیه و رفت و آمد باید برای برنامه های تبلیغی نیز برنامه ریزی شود.

رییس شورای مرکزی تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب کشور اظهار داشت: چند سالی جریان تبلیغ اربعین به صورت سازماندهی شده اتفاق می افتد و خوشبختانه درحال حاضر رسمیت پیدا کرده است که باید با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: جریان اربعین به موسم تبلیغی جدید تبدیل شده است که سر  منشا خیرات و برکات خوبی خواهد شد، به برکت امام حسین(ع) سالانه بیش از 20 میلیون نفر زائر‌کربلا هستند و بدون هیچ اتفاقی زائران زیارت می کنند و باز می گردند.

حجت الاسلام استقامت از اعزام و حضور 2 هزار روحانی مبلغ جهادی در موسم عظیم اربعین 96 خبر داد و ابراز داشت:  این تعداد روحانی در مقیاس بیش از ۲ میلیون زائر چیزی نیست و باید تقویت شود، اربعین بهترین فرصت برای تبلیغ و نشر معارف اسلام ناب است.

وی عنوان کرد: توان جهادی تشکل زبانزد خاص و عام شده است و جلسات متعددی با جلسات با دفتر رهبر انقلاب و نهادهای انقلابی مانند حوزه علمیه و سپاه داشته ایم، امسال 50  هزار نفر از حوزه اجازه خروج گرفتند و از این تعداد باید هزاران نفر مبلغ دین حضور داشته تا به صورت گروهی مروج دین باشند.

رییس شورای مرکزی تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه با کمترین هزینه و بدون حاشیه کارهای خوبی انجام شده است، از حالا نیز دبیرخانه اربعین دائمی می شود و برنامه ریزی ها برای سال آینده انجام خواهد شد؛ لباس روحانیت بهترین لباس برای خدمت است و باید از فرصتها نهایت استفاده را انجام دهند./1323/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات