۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۵۴۳۶۷۴
حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری:

شهادت دعای اهل بیت برای مدافعان حقیقی حریم ولایت است

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه خادمی آستان مقدس حضرت معصومه(س) نعمت بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود، گفت: خدمت به حضرت معصومه(س) شهادت را به عنوان رزق ابدی خداوند ارزانی شهید ایمانی کرد.
حجت الاسلام ماندگاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری امشب در مراسم بزرگداشت شهید مهدی ایمانی، شهید مدافع حرم و خادم کریمه اهل بیت (س) مهدی ایمانی که با حضور حضرت آیت الله شبیری زنجانی و آیت الله سعیدی در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه شهدا زنده اند و در نزد پرودگار خود روزی می خورند، اظهار داشت: مقام شهید مقام بالایی است و کسی که جان خود را با خداوند معامله می کند به مقام«عند ربهم یرزقون» رسیده و نه تنها در نزد پروردگار جایگاه عظیمی یافته و زنده ابدی می شود بلکه هم نشینی با انبیاء و اولیاء کمترین پاداش و درجه شهید است.

سخنران آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه خادمی آستان مقدس حضرت معصومه(س) نعمت بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود، افزود: خدمت به حضرت معصومه(س) شهادت را به عنوان رزق ابدی خداوند ارزانی شهید ایمانی کرد و کسانی که در نزد اهل بیت(ع) محبوب شوند قطعا شهادت نصیب آنها خواهد شد زیرا دعای معصوم و اهل بیت(ع) در حق مدافعان حقیقی حریم ولایت شهادت است.

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه هر انسانی خادم نمی شود و هر خادمی مدافع نمی شود و هر مدافعی شهید نمی شود، تصریح کرد: بنابراین این امتیازها را خداوند به انسانی می دهد که او را برگزیده باشد و شهید ایمانی از جمله انسان هایی بود که برگزیده خداوند شد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با تأکید بر اینکه امیدواریم با عزت مسلمانان عمر اسرائیل کوتاه شود، گفت: همچنان که دیروز جنگ ما با صدام جنگ میان کفر و اسلام است امروز هم نیز جنگ ما با اسرائیل، آمریکا و آل سعود جنگ میان اسلام و کفر است.

سخنران آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه روحیه ما باید در نبرد با دشمنان چه در عرصه جنگ سخت و چه در عرصه جنگ نرم مانند روحیه شهید ایمانی روحیه جهادی باشد چرا که امروز شیاطین غرب برای زنان ما الگوی لباس ارائه می دهد و می خواهند نظام خانواده را در کشور ما و در کشورهای اسلامی نابود کنند به همین دلیل باید با آنها مبارزه کرد و تولید کننده ها و مغازه دارها نباید اینگونه لباس ها را تولید کرده و به فروش برسانند.

استادحوزه علمیه قم ادامه داد: امروز دشمنان می خواهند ازدواج های ما به سبک غربی باشد که باید در مقابل آنان ایستاد و باید بدانیم که مبارزه فقط در صحنه جنگ نیست بلکه در این موارد نیز می توانیم با دشمن وارد جنگ شویم.

حجت الاسلام والمسلمنی ماندگاری با بیان اینکه شهید مهدی ایمانی بیست و ششمین شهید مدافع حرم قم و صد و بیست و یکمین شهید روستای فردوی است، یادآور شد: شهید ایمانی اجر 14 سال خادمی خود را به بهترین شکل ممکن از حضرت معصومه(س) دریافت کرد و عاقبت به خیر شد و ما نیز باید مانند این شهید گرانقدر برای عاقبت به خیری خود و دیگران دعا کنیم./837/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات