۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۵۴۳۵۹۵
از سوی طلاب مدرسه امام خمینی بندرامام صورت گرفت؛

ارسال ۱۵ مقاله به دومین جشنواره علامه حلی استانی

معاون پژوهش مدرسه امام خمینی(ره) بندر امام با اشاره به این که برای دومین جشنواره علامه حلی استانی طلاب مدرسه ۳۰ مقاله تهیه کردند، گفت: از این تعداد ۱۵ مقاله از سوی مدرسه ارسال و مورد موافقت دبیرخانه جشنواره قرار گرفت و ثبت شد.
جشنواره علامه حلی

حجت الاسلام احمد خزعلی پور، معاون پژوهش مدرسه امام خمینی(ره) بندرامام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که برای دومین جشنواره علامه حلی استانی طلاب مدرسه 30 مقاله تهیه کردند، خاطرنشان کرد: از این تعداد 15 مقاله از سوی مدرسه ارسال و مورد موافقت دبیرخانه جشنواره قرار گرفت و ثبت شد.

معاون پژوهش مدرسه امام خمینی(ره) بندرامام با بیان اینکه مدیریت مدرسه در دومین جشنواره علامه حلی استانی در بخش ویژه رتبه برتر(برگزیده رتبه دوم) را کسب کرده است، افزود: حجت الاسلام احمدی در بخش ویژه که همانا مهدویت است شرکت و مقاله عوامل پیدایش و گرایش به مدعیان دروغین مهدویت را ارائه کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه تاکنون 17 اثر از سوی مدیر مدرسه تألیف شده است، عنوان کرد: در هر کدام از موضوعات عفاف و حجاب، مهدویت و نماز دو کتاب تألیف شده ضمن اینکه در زمینه شهدا و پژوهش آثاری نوشته شده است.

حجت الاسلام خزعلی پور با بیان اینکه هم اکنون کتاب هایی از سوی مدیریت مدرسه برای چاپ وجود دارد، گفت: برخی از کتاب ها تجدید چاپ شده اند و در صورت حمایت بیشتر مسؤولان و نهادها قطعا استفاده بیشتری از آثار مذکور صورت می گیرد.

لازم به ذکر است، در دومین جشنواره علامه حلی استان  هزار و 400 اثر از خواهران و برادران طلبه خوزستانی به دبیرخانه ارسال و سیزده اثر برتر انتخاب شد که در این باره استان خوزستان در نهمین جشنواره علامه حلی کشوری مقام سوم را از لحاظ آثار ارسالی به دست آورد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات