۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۵۴۳۳۹۴
مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر ساوه:

مقابله با ایران، نقطه اشتراک عربستان و صهیونیسم است

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه گفت: مقابله با ایران، نقطه اشتراک عربستان و صهیونیسم است و آل سعود از اتحاد کشورهای اسلامی منطقه با ایران هراس دارد.
 مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه

حجت الاسلام محمد سبزی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: مقابله با ایران، نقطه اشتراک عربستان با صهیونیسم است و آل سعود از اتحاد کشورهای اسلامی منطقه با ایران و قدرتمندی جمهوری اسلامی هراس دارد.

 مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه در رابطه با ولیعهدی محمد بن سلمان، اظهار داشت: زمانی که عبدالعزیز از دنیا می رود، فرزندانش یکی پس از دیگری جانشین او شده و به سلطنت می رسند، سلمان بر خلاف رویه گذشته، فرزند کوچک خویش محمد را به عنوان ولیعهد عربستان معرفی کرد.

حجت الاسلام سبزی ادامه داد: به اعتقاد تحیلگران آمریکایی، اقدام سلمان در جهت ولیعهدی محمد، کودتای نرمی است که در آن شاهزادگان مهمی کنار گذاشته شدند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه با بیان اینکه کشور عربستان، جمهوری اسلامی ایران را دشمن خود می داند، گفت: موج بیداری اسلامی در منطقه و ایجاد انقلاب هایی در مصر، تونس و یمن سبب نگرانی عربستان از کامل شدن هلال شیعی شده است.

حجت الاسلام سبزی اضافه کرد: کشور عربستان در جنگ با یمن، تلفات بسیاری را متحمل شد و از لحاظ نظامی و اقتصادی متضرر شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه با اشاره به اینکه عربستان در راستای مقابله با قدرت ایران در منطقه، دست به هر گونه اقدامی خواهد زد، خاطرنشان کرد: دولت عربستان زندانیان محکوم به اعدام خویش را به همراه خانواده هایشان به عضویت جریان داعش در آورد اما در این راه نیز شکست خورد.

وی افزود: دولت عربستان با نقشه های اسرائیل، فرانسه و آمریکا، سعد حریری را که دارای دو تابعیت لبنان و عربستان است و از سرمایه داران منطقه به شمار می آید به مصادره اموال تهدید کرد تا استعفا دهد.

حجت الاسلام سبزی در رابطه با نقشه های عربستان و دولت های پشت پرده جهت ایجاد فتنه در لبنان، بیان کرد: دولت عربستان قصد داشت فتنه ای در لبنان ایجاد کند که آتش آن به سوریه، عراق و ایران برسد اما با هوشیاری سید حسن نصر الله شکست خورد و به مقصود خویش نرسید.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه در ادامه گفت: دولت عربستان با سیاست های نادرست خویش، از درون متلاشی خواهد شد و آتش زیر خاکستر آن ها را نابود می کند./842/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات