۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۵۴۳۲۰۸
مدیر سابق مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین:

عادی‌سازی رابطه با اسرائیل غاصب خیانت به اسلام و ارزش‌های دینی است

مدیر سابق مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین گفت: عادی‌سازی رابطه با اسرائیل غاصب یکی از نقشه‌های شوم دشمن است که موجب خیانت به اسلام و ارزش‌های دینی می‌شود.
حجت الاسلام محمد علی عبداللهی

حجت الاسلام محمدعلی عبداللهی مدیر سابق مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری ملت مسلمان در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: همیشه و در هر موقعیتی اسلام و کفر مقابل هم بوده‌اند امت اسلام باید همیشه از نقشه‌های‌ شوم دشمن آگاهی داشته باشد چون دشمن از بی‌خیالی مسلمانان سوءاستفاده می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به عدم غافلگیری از سوی دشمن در صورت بیداری و آگاهی مسلمانان افزود: جامعه اسلامی باید همیشه نسبت به دشمن و برنامه‌های او حساسیت داشته باشد تا بتواند بهتر تصمیم‌گیری کند، اگر امت اسلام بیدار باشد دشمن نمی‌تواند آنها را غافلگیر کند از این رو آگاهی از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان یک واجب عقلی است.

مدیر سابق مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین در ادامه با اشاره به عادی‌سازی روابط با اسرایئیل غاصب اظهار کرد: عادی‌سازی رابطه با رژیم صهیونیستی یکی از نقشه‌های شوم دشمن است که موجب خیانت به اسلام و ارزش‌های دینی می‌شود، مقابله مردم بر ضد دشمن موجب ناقص ماندن توطئه او می‌شود اگر مردم آگاه باشند متوجه خواهند شد که اسرائیل یک کشور عادی نیست؛ از این رو روشنگری اذهان عمومی نسبت به وضعیت اسرائیل مستکبر موجب موفقیت امت اسلامی می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اسرائیل جنایتکار در هر شرایطی دشمن ملت مسلمان است خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد خطرناک بودن اسرائیل غاصب را از ذهن مردم پاک کند تا دیگر مردم بر ضد او اعتراض نکنند گاهی مردم مسلمان با حمله نظامی و گاهی با تجمع و راهپیمایی با دشمن مبارزه می‌کنند هر دو روش کمک می کند که اسرائیل در عملیاتی کردن توطئه‌ها بر ضد اسلام ناکام بماند.

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه با اشاره به آگاهی و بصیرت نسبت به کشورهای مدعی اسلام تصریح کرد: برخی از کشورها برای خود پرچم اسلامی درست کرده‌ و خود را مسلمان معرفی می‌کنند تا مردم به آنها گرایش پیدا کنند این فرقه‌های مدعی اسلام از عدم آگاهی مردم سوءاستفاده کرده و آنها را اغفال می‌کنند؛ زیرا اگر مردم آگاه و بیدار باشند هرگز دشمن نمی‌تواند آنها را فریب دهد.

وی در پایان گفت: دولت‌های خیانتکار در کار خود هیچگونه احساس ترس و محکومیتی ندارند زیرا اقدامات خود را اموری موافق و سازگار با حقوق بین‌الملل دانسته و خیانت تلقی نمی‌کنند دشمن باید بداند ملت مسلمان خیانت را نمی‌پذیرد و هرگز زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت./873/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات