۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۴۲۸۱۷
با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

حوزه علمیه معصومیه تبریز افتتاح می شود

حوزه علمیه خواهران معصومیه هفته آینده با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در تبریز به صورت رسمی افتتاح می شود.
حجت الاسلام مختار مسعودنیا، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی 

حجت الاسلام مختار مسعودی‌نیا، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از برگزاری جلسه هیأت امنای حوزه علمیه خواهران معصومیه تبریز با رییس شورای عالی مدیریت حوزه علمیه استان خبر داد و اظهار داشت: این نشست صمیمی عصر امروز در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد.

وی با بیان این‌که بررسی مشکلات مربوط به حوزه های علمیه خواهران استان و فعال‌سازی حوزه علمیه معصومیه تبریز از جمله مباحث طرح شده در این نشست بود، ابراز کرد: مقرر شد، حوزه علمیه خواهران معصومیه هفته آینده با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در تبریز به صورت رسمی افتتاح شود.

حجت الاسلام مسعودی‌نیا با بیان این‌که حوزه علمیه خواهران معصومیه با پیگیری هیأت امنا و حمایت شهرداری تبریز راه‌اندازی شده است، گفت: این مرکز علوم دینی با 54 طلبه از مهر ماه فعالیت خود را آغاز کرده که به صورت رسمی شنبه هفته آینده افتتاح خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که حوزه علمیه خواهران معصومیه در خیابان 17 شهریور جنب مسجد لک‌لر واقع شده است، افزود: توسعه مدارس علمیه خواهران مورد توجه جدی شورای عالی حوزه علمیه استان است و در این راستا پیگیری برای راه‎‌اندازی مدارس جدید ادامه دارد.

وی با بیان این‌که آذربایحان‌شرقی به لحاظ تعداد مدارس علمیه خواهران جزء استان‌های کم‌برخوردار کشور است، گفت: نماینده ولی فقیه در استان بر توسعه مدارس علمیه خواهران توجه ویژه دارد و در این راستا طرح‌های مختلف و پیشنهادات متعددی نیز طرح شده که قرار است در آینده‌ای نه چندان دور عملیاتی شوند.

حجت الاسلام مسعودی‌نیا با اشاره به این‌که درخواست احداث مدرسه علمیه خواهران در تعدادی از شهرهای استان نیز مورد مطالعه قرار دارد، افزود: برای فعال‌سازی مدارس علمیه جدید در شهرهای مختلف استان نیازمند مشارکت خیرین و نهادهای فرهنگی هستیم./935/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات