۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۵۴۲۶۳۶
رییس مجمع عالی بسیج استان قم:

شهادت تنها نصیب صداقت پیشگان می شود

حجت الاسلام جوشقانیان گفت: متأسفانه برخی در جامعه اسلامی به دنبال محقق کردن توسعه پایدار هستند که از سوی آمریکایی تعبیه شده که خود پر از ضعف های فرهنگی است.
حجت الاسلام جوشقانیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین جوشقایان در مراسم یادواره  یکصد و شصت و هشت شهید مدرسه علمیه رضویه که یکشنبه شب در این مدرسه برگزار شد، با اشاره به آیه 21 سوره حدید گفت: دو واژه «سبقت و سرعت» در قرآن کریم متناسب با شهدا است.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم با بیان این که انسان با هر نفس به سوی مرگ گام بر می دارد، اظهار داشت: بیشتر مردم از این موضوع غفلت می ورزند و تنها کسانی این مسأله را درک کرده اند که خالصانه بندگی خداوند را به جا آورند؛ بندگان خالص خداوند همواره در جهت تقرب به خداوند حرکت می کنند.

وی ادامه داد: شهدا آیات حق هستند که امام زمان(عج) آنها را تربیت کرده اند؛ انسان باید به گونه ای عمل کند که مورد نظر خاصه امام زمان(عج) قرار بگیرد.

حجت الاسلام جوشقانیان با اشاره به جایگاه رفیع شهدای طلبه ابراز داشت: طلاب باید از علم خودشان بهره بگیرند تا افراد را جذب اسلام کرده و زمینه شکل گیری تمدن اسلامی را فراهم آورند.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم با بیان این که رزمندگان انقلاب اسلامی با نیروی ایمان از همه موانع صعب العبور دشمنان گذشتند و آنها را شکست دادند، عنوان کرد: امروزه نیز با تقویت نیروی ایمان می توانیم در جنگ نرم که دشمن راه اندازی کرده است، پیروز شویم.

وی با اشاره به این که یک چهارم زندانی های دنیا منسوب به آمریکا هستند، تصریح کرد: این نشان از بی بندوباری و ضعف فرهنگی این کشور است، اما متأسفانه برخی در جامعه اسلامی به دنبال محقق کردن توسعه پایداری هستند که از سوی آمریکا تعبیه شده است.

حجت الاسلام جوشقانیان در پایان با بیان این که ارتباط با امام زمان(عج)، دنیاگریزی و گناه گریزی سه شرط سرعت گرفتن برای رسیدن به رستگاری ابدی است، خاطرنشان کرد: شهادت تنها قسمت کسانی می شود که در زندگی خود اهل صداقت هستند./841/پ۲۰۲/ج

 

ارسال نظرات