۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۵۴۲۶۰۴
مدیر حوزه علمیه هرسین:

تصمیم رییس جمهور آمریکا سبب شعله ور شدن انتفاضه جدید می شود

مدیر حوزه علمیه هرسین با اشاره به تصمیم نابخردانه ترامپ، گفت: تصمیم رییس جمهور آمریکا سبب شعله ور شدن انتفاضه جدید می شود.
مدیر حوزه علمیه هرسین

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: امام علی (ع) یکی از عوامل پذیرش حکومت و خلافت را عهد و پیمانی معرفی می کند که خداوند از علما و دانشمندان گرفته تا در برابر ظلم ظالمان و مظلومیت ستمدیدگان سکوت و بی تفاوتی اختیار نکنند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین تصریح کرد: امام علی (ع) می فرماید سوگند به خدایی که دانه را شکافت و جان را آفرید اگر حضور فراوان بیعت کنندگان نبود و یاران، حجت را بر من تمام نمی کردند و اگر خدا از علما پیمان نگرفته بود که در برابر شکم بارگی ستمگران و گرسنگی مظلومان، سکوت نکنند مهار شتر خلافت را بر کوهانش انداخته و رهایش می ساختم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رسول اکرم (ص) می فرماید کسی که شب را صبح کند و نسبت به سرنوشت مسلمانان بی تفاوت بوده و اهتمام به خرج ندهد مسلمان نیست.

حجت الاسلام قدمی اظهار داشت: به فرموده امام راحل (ره) همانطوری که ظلم حرام است، تن دادن به ظلم نیز حرام است، دفاع از ناموس و جان و مال و کشور مسلمانان یکی از واجبات است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین مطرح کرد: مساله فلسطین از مهمترین و محوری ترین مسائل جهان اسلام بوده و رمز وحدت و شناخت دوست از دشمن است.

وی تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس جهت تسلط بر مسلمانان از هیچ تعرض و ظلمی کوتاه نیامده و ساکنان اصلی سرزمین را از محل سکونت خویش اخراج کرده است.

حجت الاسلام قدمی یادآور شد: غصب زمین ها و املاک فلسطینیان، تعرض و هتک حرمت بیت المقدس با صدور اجازه ورود برای یهودیان تندرو و محدود کردن ورود مسلمانان و جلوگیری از اقامه مراسمات دینی از دیگر ظلم های آشکار رژیم صهیونیستی در حق مسلمانان است.

این مسوول با اشاره به تصمیم رییس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت خود به بیت المقدس ادامه داد: آمریکا همواره در ظلم های آشکار صهیونیست ها شریک بوده و حمایت خود را از این رژیم منحوس به نمایش گذاشته است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین عنوان داشت: تصمیم نابخردانه و تحریک آمیز آمریکا نیت شوم استکبار جهانی یعنی آمریکا را که خود را میانجی گفتگوهای سازش قرار داده بود برای افراد ساده لوح آشکار می کند.

وی افزود: تصمیم رییس جمهور آمریکا موجب شعله ور شدن انتفاضه جدید شده و به فرموده رهبر معظم انقلاب نشانه عجز و ناتوانی آنها بوده و امید است به زودی شاهد شکست مفتضحانه استکبار جهانی خواهیم بود./8571/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات