۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۵۴۲۶۰۱
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

جمهوری اسلامی ایران نماد صلح و آرامش در منطقه است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران می تواند با استفاده از استراتژی های خویش، صلح و آرامش را به منطقه باز گرداند.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی

حجت الاسلام رضا تاج آبادی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران می تواند با استفاده از استراتژی های خویش، صلح و آرامش را به منطقه باز گرداند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی با بیان اینکه دولت آمریکا مدعی ابر قدرتی در جهان است، اظهار داشت: آمریکا سایر کشورها را زیردست های متعهد به خویش قلمداد می کند و نسبت به آنان تعهداتی دارد.

حجت الاسلام تاج آبادی ادامه داد: یکی از تعهدات آمریکا، حمایت از دولت صهیونیست به عنوان مغز متفکر و عربستان سعودی به عنوان حامی مالی خویش است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی محمد بن سلمان را دست نشانده آمریکا دانست و بیان کرد: محمد بن سلمان مجری سیاست های دولت آمریکا در جهان خواهد بود، از این رو گزینه مناسبی برای ولیعهدی است.

حجت الاسلام تاج آبادی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمامی ادعاهای بیگانگان ایستاده است، گفت: مردم سایر کشورها و مستضعفان جهان با فطرتی بیدار علیه جنایات، زورگویی ها و زیاده خواهی های آمریکا قد علم کردند و یکی از این ملت های بیدار یمن است که در مقابل پادشاه، یاغی و طاغی زمان خویش قیام کرد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی اضافه کرد: سازمان های بین المللی در برابر جنایات عربستان سکوت محض اختیار کرده اند و حمایت های کشورهای غربی به آل سعود روزافزون است.

حجت الاسلام تاج آبادی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال توسعه و گستردگی است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب محور مقاومتی است که تمام مستضعفان جهان، زیر پرچم رهنمودها و فرمایشات ایشان قرار گرفته اند و برای رسیدن به آزادی تلاش می کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی با اشاره به جنگ هشت ساله میان جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق، خاطر نشان کرد: امروزه به لطف اربعین سیدالشهدا(ع)، ولایت فقیه و با هوش و ذکاوت مرجعیت شیعه وابستگی و اتحاد میان این دو کشور مسلمان تقویت شده است.

حجت الاسلام تاج آبادی در ادامه گفت: جوانان جمهوری اسلامی ایران، با حضور عزتمندانه خود در تمامی موقعیت های حساس، قدرت ایران را به جهانیان نشان دادند و با فدا کردن جان خود در راه اسلام، سبب آماده سازی زمینه ظهور امام زمان(عج) خواهند شد./842/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات