۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۴۲۵۰۷
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، دهن کجی به جامعه اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، دهن کجی به جامعه اسلامی است، گفت: فلسطین کشوری اسلامی است و اسلامی باقی می ماند.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از رژیم صهیونیستی به عنوان غاصبی منفور یاد کرد و بیان داشت: آمریکا، آل سعود و بحرین در پی ایجاد امنیت برای اسراییل هستند.

وی هدف آمریکا در این راستا را برهم زدن آرامش در منطقه دانست و افزود: آل سعود نیز نقش جاده صاف کن آمریکا را بازی می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، دهن کجی به جامعه اسلامی است، اظهار داشت: فلسطین کشوری اسلامی است و اسلامی باقی می ماند.

وی فلسطین را پاره تن اسلام خواند و بیان کرد: رژیم اشغال گر صهیونیستی بداند فلسطین همچنان اسلامی باقی می ماند و به لطف الهی توطئه های استکبار و این رژیم غاصب خنثی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به فرمایشات رهبری اشاره و عنوان کرد: تا 25 سال آینده اثری از این رژیم صهیونیستی باقی نمی ماند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه محور مقاومت اسلامی در منطقه آماده فرمان رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: روحیه مقاومت رمز موفقیت و نابودی استکبار است./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات