۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۴۲۴۸۰
امام جمعه زاغه تأکید کرد؛

ضرورت تبیین گفتمان وحدت در جهان اسلام

امام جمعه شهرستان زاغه بر ضرورت تبیین گفتمان وحدت تأکید کرد و گفت: ایجاد وحدت مهم ترین عامل جلوگیری از نفوذ دشمن و تفرقه در منطقه است.
وحدت

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه شهرستان زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با محبان اهل بیت(ع) بیان داشت:محبان اهل بیت(ع) می توانند حول محور اهل بیت وحدت ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه قرآن و پیامبر(ص) از محورهای ایجاد وحدت بین مسلمانان هستند، افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب باید به نقاط مشترک برای ایجاد وحدت توجه داشته باشیم و فریب توطئه های دشمن را نخوریم.

امام جمعه شهرستان زاغه با اشاره به اینکه دشمنان در پی ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان جهان اسلام هستند، یادآور شد: هدف دشمن از این مهم رسیدن به اهداف شوم خود و نفوذ در منطقه است.

حجت الاسلام زینی وندیان با اشاره به تأکید دین اسلام در حفظ وحدت بین مسلمانان خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی در هر عصر و زمانی راه گشا است و بهترین و تأثیرگذارترین راه مقابله با نفوذ دشمن و جلوگیری از نفوذ آنان است.

وی با تأکید بر اینکه اجتماع کردن روی نقاط مشترک بین مسلمانان در راستای ایجاد وحدت، اظهار داشت: برای ایجاد وحدت بین جهان اسلام باید مذاکره و گفت و گو حول نقاط مشترک مسلمانان همچون قرآن کریم، اهل بیت(ع) و پیامبر اسلام صورت گیرد.

حجت الاسلام زینی وندیان بر ضرورت ایجاد وحدت بین مسلمانان جهان اسلام تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه مقابله از نفوذ دشمن و ایجاد تفرقه در منطقه است و در این راستا باید گفتمان وحدت تبیین شود.

وی اظهار داشت: وحدت رمز موفقیت مسلمانان جهان اسلام در برابر استکبار و دشمنان جهان اسلام است، وحدت و همدلی مسلمانان موجب تقویت روحیه مقاومت شده و نتیجه نابودی و ریشه کن کردن ظلم و ستم می شود./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات