۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۵۴۲۰۲۱
مسؤول اردوی جهادی تبلیغی طلاب و روحانیان اهوازی خبر داد؛

ارائه مشاوره های تخصصی از سوی طلاب به زلزله زدگان

مسؤول اردوی جهادی تبلیغی طلاب و روحانیان اهوازی گفت: در اردوی اعزامی طلبه های اهوازی، طلابی با تخصص مشاوره و روانشناسی در مناطق زلزله زده حضور دارند.
حضور طلاب اهوازی در مناطق زلزله زده حضور طلاب اهوازی در مناطق زلزله زده حضور طلاب اهوازی در مناطق زلزله زده

حجت الاسلام احدی، از روحانیان اعزامی به مناطق زلزله زده کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه تاکنون 50 طلبه در کنار 40 طلبه اهوازی در سرپل ذهاب مستقر شده اند، گفت: از این تعداد 60 نفر معمم و مابقی به صورت شخصی در سرپل ذهاب حضور پیدا کردند.

این روحانی اعزامی به مناطق زلزله زده کرمانشاه ادامه داد: آغاز فعالیت ها از ساعت 7:30 است و حجت الاسلام وافی نکات لازم و ضروری را درباره محور فعالیت های طلاب در طول حضور در مناطق زلزله زده بیان می کند.

مسؤول اردوی جهادی تبلیغی طلاب و روحانیان اهوازی به تقسیم شهر سرپل ذهاب به ده منطقه اشاره کرد و عنوان داشت: در این باره ده پایگاه مستقر کردیم که در هر کدام تعدادی از طلاب و روحانیان مستقر می شوند.

حجت الاسلام احدی در رابطه با تقسیم بندی وظایف به طلاب اظهارداشت: در هر پایگاه طلبه مسلط به کارهای کودکان، طلبه مسلط به مباحثه مشاوره و روانشناسی، طلبه برقکار و سایر تخصص ها حضور و به یاری زلزله زدگان می پردارند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان به صورت موزائیک وار همه نقاط شهری را پوشش خواهند داد.

مسؤول اردوی جهادی تبلیغی طلاب و روحانیان اهوازی گفت: برخی طلبه ها هم سوار بر ماشین روستا به روستا فعالیت های خواسته شده را انجام می دهند و با روستائیان ارتباط برقرار کرده و برنامه های تبلیغی را پیگیر می شوند./۹۴۵۶/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات