۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۵۴۱۷۴۸
با حکم آ‌یت الله مکارم شیرازی؛

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی رییس شبکه جهانی ولایت شد+تصویر حکم

حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی را به عنوان رییس شبکه جهانی ولایت منصوب کرد.
حکم نائینی حجت الاسلام والمسلمین رفعتی رییس شبکه جهانی ولایت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی را به عنوان رییس شبکه جهانی ولایت منصوب کرد.

متن حکم این مرجع تقلید که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس رفعتی نائینی «زیده عزه»

با اهداء سلام و تحیت؛

نظر به تجارب، توانمندی ها، حسن سوابق علمی، مدیریتی و رسانه ای جنابعالی، بدین وسیله شما را به مدت دو سال به سمت «رئیس موسسه جهانی ولایت» منصوب می نمایم.

نظر به اهمیت و ضرورت تبلیغ دین از رسانه های نوین، انتظار می رود با تداوم تحول بنیادین در شبکه های جهانی ولایت، بهره گیری از ظرفیت های گرانسنگ حوزه های علمیه به ویژه مراکز تخصصی  و به کار گیری نیروهای متعهد و متخصص در تثبیت و توسعه کمی و کیفی برنامه های این رسانه دینی گام بردارید.

ان شاءالله همواره با استعانت از درگاه احدیت و نیز در سایه عنایت خاصه حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) و همت و تلاش مضاعف همکاران، در جهت دستیابی به اهداف بلند موسسه جهانی ولایت در خدمت به اسلام و مسلمین موفق باشید.

ضمنا از خدمات و تلاش های بی دریغ جناب حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی قزوینی در مدت تصدی مسئولیت خطیر تقدیر و تشکر می کنم.

قم- ناصر مکارم شیرازی

خبرگزاری رسا انتصاب حجت الاسلام والمسلمین رفعتی را به عنوان رییس شبکه جهانی تبریک می گوید و برای ایشان و همکاران آرزوی موفقیت می کند./۱۳۲۳/پ۲۰۲/ج

 

ارسال نظرات