۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۴۱۶۱۳
آیت الله علما:

اقتدار و ایستادگی ایران اسلامی مرهون ایثار شهدا و جانبازان است

آیت الله علما با اشاره به اقتدار ایران اسلامی گفت: سربلندی و ایستادگی ایران اسلامی مرهون ایثار هزاران شهید و جانباز است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز طی عیادت از اکبر محمدی و خانم فوزیه زارعی دو جانباز 70 درصد قطع نخاع دوران دفاع مقدس ابراز داشت: اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی مرهون ایستادگی و ایثارگری شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اقتدار ایران اسلامی در جهان می درخشد و چنین سربلندی و ایستادگی مرهون افتادگی هزاران نفر از شهدا و جانبازان است.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: رنج و سختی جانبازان قطع نخاع در طول بیش از سی سال گذشته قابل مقایسه با هیچ رنجی نبوده و جز با پاداش الهی جبران نخواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: خانواده های جانبازان نیز اجری کمتر از خود جانباز نخواهند داشت زیرا سالها در کنار سختی ها و رنج های همسران خویش ایستادگی کردند.

آیت الله علما اظهار داشت: قطعا خداوند و رسول خدا (ص) پاداش ایستادگی همسران جانبازان را عطا خواهند کرد زیرا همسران جانبازان نیز پرچم اسلام را برافراشته نگاه داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان از زحمات حجت الاسلام هادی عسکری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در راستای رسیدگی به خانواده های شهدا و جانبازان قدردانی کرد/8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات