۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۳۸۷۴۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دولت خسارت های ناشی از زلزله کرمانشاه را جبران کند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ملت ایران اسلامی باید با دولت همکاری و همیاری داشته باشند تا بتوان خسارت های ناشی از زلزله را جبران کرد.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حادثه اخیر کرمانشاه و مرگ هموطنان در این زلزله را تسلیت گفت و بیان داشت: پیام رهبر معظم انقلاب سبب تسلی خاطر مردم زلزله زده شد.

وی با بیان اینکه زلزله کرمانشاه یک آزمون بزرگ برای مردم کرمانشاه است، اظهار داشت: این حادثه نه تنها برای کرمانشاه بلکه برای ایران اسلامی آزمونی برای صبر و تحمل و بردباری در برابر مصیبت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت کمک به هموطنان کرمانشاهی و برآورده ساختن نیازهای آنان بیان کرد: کمک به همنوع در دستورات دین مورد تأکید فراوان قرار دارد.

وی با بیان اینکه حادثه کرمانشاه آزمونی برای کمک به همنوع است، افزود: خوشبختانه ملت ایران اسلامی به ویژه مردم استان لرستان همچون همیشه پا به عرصه نهادند و در این آزمون سربلند بیرون آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عمق زلزله کرمانشاه را بیشتر از آنچه تصور می کنیم عنوان کرد و گفت: ملت ایران اسلامی باید با دولت همکاری و همیاری داشته باشد تا بتوان خسارت های ناشی از زلزله را جبران کرد./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات