۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۳۸۴۰۰
همزمان با دهه آخر صفر صورت گرفت؛

اعزام ۳۴۰ مبلغ به مناطق مختلف آذربایجان غربی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: همزمان با دهه آخر صفر بیش از ۳۴۰ روحانی مبلغ به سراسر استان اعزام شدند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی فعالیت تبلیغی

حجت الاسلام محمد داداش زاده امروز در حاشیه مراسم قرائت زیارت نامه از بعید نبی مکرم اسلام(ص) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار کرد: همزمان با دهه آخر صفر و به ویژه ایام شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و ثامن الحجج امام رضا(ع) 340 نفر از روحانیان و مبلغان استان برای تبلیغ دین و بیان فضایل و مناقب پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) به فعالیت تبلیغی در مناطق مختلف استان خواهند پرداخت.

وی افزود: همچنین 100 نفر از روحانیان مستقر استان در مناطق روستایی و کم برخوردار استان مشغول فعالیت های تبلیغی و دینی هستند.

حجت الاسلام دادش زاده از برگزاری کارگاره های آموزشی «وحدت شاهرگ جهان اسلام» خبر داد و افزود: برگزاری این کارگاه ها طرحی بود که از سوی سید محمد میرقلنج یکی از اساتید برجسته قرآنی استان نوشته شده و با تصویب سازمان دارالقرآن کشور، در تمامی استان هایی که دارای ترکیب جمعیتی تشیع و تسنن هستند، برگزار می شود.

وی افزود: این کارگاه ها ویژه اقشار تاثیر گزار مربیان قرآنی، مدیران قرآنی، روحانیان اهل سنت مستقر در استان و مربیان مدارس در شهرهای ارومیه، خوی، نقده و شاهیندژ برگزار می شود که در پایان به برگزیدگان مدرک معتبر دوره های ضمن خدمت اعطا می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری همایش «وحدت؛ شاهرگ جهان اسلام» با حضور منتخبان کارگاه ها، تصریح کرد: این همایش با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از منتخبان در ایام ولادت نبی مکرم اسلام در هفته وحدت در ارومیه برگزار می شود.

حجت الاسلام داداش زاده بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در تمام شهرهای استان با عنوان منادیان وحدت و برگزاری ۵ کارگاه تخصصی تفسیر در شهرهای ارومیه، نقده، خوی، تکاب و میاندوآب با محوریت سبک زندگی قرآنی و اهمیت آن در زندگی مردم مسلمان ایران اسلامی از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی استان در هفته وحدت است./936/ت302/ب1

ارسال نظرات