۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۵۳۷۳۷۴
حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی:

رزمایش اربعین نشان از آمادگی مردم برای یاری ولی خدا دارد

کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه همایش با شکوه اربعین ابهت لیبرال سرمایه داری غرب را در هم شکست، گفت: عظمت رزمایش بزرگ اربعین نشان از آمادگی مردم برای یاری ولی خدا دارد.
حجت الاسلام بی آزار تهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، کارشناس مسائل دینی، عصر امروز در برنامه عطر عاشقی که به مناسبت اربعین حسینی در کربلای ایران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: زیارت و محبت امام حسین(ع) لطف و عنایت خداوند به شیعه است.

وی افزود: خداوند می‌فرماید: اگر قرار باشد همه خوبی‌هایم را یکجا به بنده‌ام عطا کنم محبت سیدالشهدا امام حسین(ع) را در دل او قرار می‌دهم و زیارت ایشان را نصیبش می‌کنم.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی با اشاره به اینکه اگر محبت امام حسین(ع) در دل انسانی قرار بگیرد خداوند نیز طالب آن دل می‌شود، ابراز کرد: خداوند محور رحمت خودش را امام حسین(ع) قرار داده است.

کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه نزدیک‌ترین راه به الله، امام حسین(ع) است، گفت: زائر از زمانی که خانواده خود را برای زیارت امام حسین(ع) ترک می‌کند خداوند گناهان او را می‌بخشد و وجود او را سراسر نور می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امام حسین(ع) نگهبان کلمةالحق است، تصریح کرد: اباعبدالله الحسین(ع) میراث دار همه خوبی‌هاست، همه انبیای الهی برای هدایت بشر باید بر محور وحی حرکت می‌کردند و کسی که این مدار وحی را حفظ کرد امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه امام حسین(ع) هر چه داشت در راه حفاظت و صیانت از اسلام فدا کرد، گفت: امروز اربعین حسینی بشریت را در اوج تحیر فرو برده، آزادی و حریت چیزی است که امام حسین(ع) برای ما ترسیم کرده است.

کارشناس مسائل دینی نماد و نشانه تشیع را در زیارت اربعین بیان کرد و اظهار داشت: آماری که از حضور بیش از 25 میلیون زائر اربعین بیان می‌شود نسبت به سال‌های گذشته رشدی صعودی داشته به طوری که تمام برنامه‌های مادی گرایان عالم را برهم زده و آنان را غافلگیر کرده است.

وی مهمترین پیام همایش اربعین حسینی را شکسته شدن ابهت لیبرال سرمایه داری جهان بیان کرد و گفت: امروز اربعین، ما را از همایش به رزمایش و از سوگواری به یاوری ولی خدا هدایت می‌کند امروز مردم از گریستن برای امام حسین(ع) به زیستن حسینی پی برده‌اند. اربعین می‌تواند افق روشنی برای ظهور باشد./813/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات