۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۵۳۴۲۵۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

توان نظامی خط قرمز کشور و ملت ایران اسلامی است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت بزرگ ایران اسلامی بدون توجه به این تحریم ها به تقویت توان نظامی خود ادامه خواهد داد، گفت: آمریکایی ها بدانند که در حوزه نظامی، جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان با کسی مذاکره نمی کند و این خط قرمز کشور و ملت ایران اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار رییس و اعضای شورای شهر ارطه با مهم ارزیابی کردن موضوع خدمت به مردم از سوی مسؤولان گفت: مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید همواره در خدمتگزاری به مردم پیشگام باشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خدمت به مردم را مهم ترین رسالت مدیران در جامعه اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: یک مدیر در نظام اسلامی نباید دغدغه ای جز خدمت به مردم داشته باشد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که رفع دغدغه ها و مطالبات مردم می تواند موجب رضایت عمومی از نظام و انقلاب را فراهم کند، تصریح کرد: خدمت به مردم جز وظایف ذاتی مسؤولان است و نباید نسبت به این مسأله مهم بی توجهی صورت گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم نقش محوری در همه عرصه ها و صحنه های این انقلاب و نظام داشته و دارند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل مدیران در هر جایگاهی که هستند باید تنها در جهت رفع خواسته ها و حوائج مردم گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی از مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی یاد کرد و با اشاره به این که این انقلاب عظیم با حضور در صحنه همین مردم به پیروزی رسید، گفت: اولویت همه برنامه های مسؤولان در نظام اسلامی باید خدمت به مردم و کاهش دغدغه های آنها باشد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که مردم کشورمان نباید دغدغه رفاهی و معیشتی داشته باشند، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید به گونه برنامه ریزی کنند تا دغدغه های عمومی مردم به حداقل ممکن کاهش یابد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در دهه های اخیر همواره مدافع انقلاب و نظام اسلامی بودند، تصریح کرد: این ملت هوشیار و  با بصیرت هر جا که احساس کردند انقلاب و نظام به حضور آنها احتیاج دارد کاملاً خودجوش به صحنه آمدند و از انقلاب دفاع و پشتیبانی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که هیچ چیز با ارزش تر این نیست که گره ای از مشکلات مردم باز شود، خاطرنشان کرد: مدیران نباید مردم را در ادارات و نهادهای دولتی به حال خود رها کنند بلکه باید به طور جدی مشکلات آنها را حصول نتیجه پیگیری کنند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ملت بزرگ ایران در حدود 40 سال اخیر همه مشکلات و سختی ها را با جان و دل خریده و پای انقلاب ایستادگی کردند، گفت: امروز این وظیفه ما است در مسیر تحقق مطالبات و خواسته های آنها گام برداریم و تلاش کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران از نخستین روز پیروزی انقلاب تا به امروز طعم تلخ تحریم ها را چشیده اند و با همین تحریم های ظالمانه زندگی کردند، تصریح کرد: تحریم ها و تهدید های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی موجب عقب نشینی این ملت از آرمان های اصیل انقلاب نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران تا پای جان حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی خواهند ماند، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که تحریم و تهدید نمی توانند ملت ایران از صحنه مبارزه دور کنند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب اسلامی با ایستادگی ملت ایران خنثی شده است، تصریح کرد: این ملت در دفاع از انقلاب و آرمان های اصیل آن همواره پیشگام بوده و با کسی تعارف ندارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به تحریم های جدید آمریکایی ها علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و آن را نتیجه اعتماد برخی افراد ساده لوح در داخل به آمریکای جنایت کار دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است و هیچ گاه منافع ملت ایران را نخواسته و نمی خواهد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آمریکایی ها در 40 سال گذشته هر چه در توان داشتند برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کردند، تصریح کرد: همه تلاش دولتمردان آمریکایی نابودی انقلاب اسلامی و انزوای کامل ملت ایران در عرصه منطقه ای و جهانی است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به سفر وزیر خارجه آمریکا به کشورهای منطقه برای ایجاد موج جدیدی از ایران هراسی در  خاورمیانه خاطرنشان کرد: این توطئه جدید آمریکایی ها در پی شکست های متعدد این کشور در منطقه انجام شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سیاست های آمریکا در منطقه با برنامه ریزی جمهوری اسلامی ایران به طور کلی شکست خورده است، تصریح کرد: نابودی داعش در کشورهای اطراف به معنای شکست آمریکا در برابر جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مستشاران آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی در کشورمان به راحتی جولان می دادند، خاطرنشان کرد: اما پیروزی انقلاب اسلامی موجب قطع دستان شیطانی و زیاده خواه این کشورها در داخل کشورمان شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که این کشورهای متجاوز اجازه کوچکترین تحرک به دولت ایران را نمی دادند، گفت: این کشورها به دولت ایران اجازه نمی دادند در هیچ حوزه ای به صورت زیربنایی کشور را بسازند و می خواستند کشورمان همواره وابسته آنها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که غربی ها تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران را یک کشوری وابسته و ذلیل ساخته بودند، تصریح کرد: اما انقلاب اسلامی ایران موجب قطع وابستگی و بازگرداندن عزت و عظمت به ملت ایران شد.

وی با بیان این که آمریکایی ها هر روز به بهانه موضوع جدیدی به ملت ایران فشار وارد می کنند، بیان داشت: طی روز های گذشته نیز مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ضد موشک های بالستیک کشورمان را به تصویب رساند که همه این مسائل به دلیل پیشرفت های خیره کننده کشورمان در عرصه های مختلف است.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که ملت بزرگ ایران اسلامی بدون توجه به این تحریم ها به تقویت توان نظامی خود ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها بدانند که در حوزه نظامی، جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان با کسی مذاکره نمی کند و این خط قرمز کشور و ملت ایران اسلامی است./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات