۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۳۴۰۰۶
امام جمعه شريف آباد:

اربعين نشانه اي از حكومت مهدوي است

امام جمعه شريف آباد اربعين را نشانه اي از حكومت مهدوي برشمرد و گفت: اربعين بود كه عاشورا را نگه داشت تا امروز ميليونها عاشق اعم از مسلمان و غيرمسلمان از سراسر جهان رهسپار كربلا مي شوند.
قاسم خداپرست قاسم خداپرست شهيد روح الله قرباني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، دومين سالگرد شهيد مدافع حرم روح الله قرباني امشب در مسجد امام حسن(ع) روستاي خسرو شهرستان پاكدشت باحضور خانواده معظم شهدا، مسؤولان و جمعي از شهروندان برگزار شد.

حجت الاسلام قاسم خداپرست امام جمعه بخش شريف آباد پاكدشت در اين مراسم با اشاره به مصادف شدن اين برنامه با  شب 7 صفر گفت: به اذعان حوزه علميه نجف و برخي از علما و مراجع امشب، شب شهادت امام حسن مجتبي(ع) است.

وي با اشاره به درجات شهدا افزود: امروز هرچه داريم از امنيت و اقتدار همه را مرهون امام، شهدا و ولايت فقيه هستيم.

مدير سابق حوزه علميه امام صادق(ع) پاكدشت ادامه داد: داعشي را كه آمريكا براي تأمين امنيت اسرائيل به وجود آورد امروز گريبانگير خودشان شده است، اگر امروز سربلنديم و در فرامرزها براي دشمن امنيتي باقي نمانده اين چيزي نيست جز رشادت هاي شهداي مدافع حرم.

وي با اشاره به در پيش بودن ايام اربعين، ابراز كرد: اربعين بود كه عاشورا را نگه داشت تا امروز ميليونها عاشق اعم از مسلمان و غيرمسلمان از سراسر جهان رهسپار كربلا مي شوند.

استاد حوزه اربعين را نشانه اي از حكومت مهدوي برشمرد و خاطرنشان كرد: عده اي فكر نمي كردند روزي به راحتي بتوانند كربلا را زيارت كنند چرا كه عراقي ها در مقابل ما بودند اما امروز نه تنها در تقابل با ما نيستند بلكه امنيت آنها هم به نوعي دست ما است.

وي در پايان زيارت آسان عتبات عاليات را هم از بركت وجود شهدا عنوان كرد و افزود: ايثار شهدا سبب شده تا امروز عراق مركز حضور ميليوني زانران باشد، بايد قدر اين شهدا را دانست.

گفتني است شهید روح‌الله قربانی متولد سال 1368 در تهران در عمليات محرم و در نبرد با نيروهاي تكفيري در ۱۳ آبان ۱۳۹۴ در حلب سوريه به فيض شهادت نائل آمد و پيكر مطهر او در  قطعه ۵۳ بهشت‌ زهرا آرام گرفت.

خودروی روح‌الله و دوستش قدیر در نزدیکی حلب مورد اصابت موشک قرار گرفت و این دو هم‌رزم و مدافع حرم جانشان را بر سر آرمانی که داشتند نهادند و به لقاءالله پیوستند./804/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات