۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۳۳۰۷۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در تلاش بوده است تا به شکل های مختلف میان مسلمانان تفرقه و اختلاف ایجاد کند و در این جهت نیز سنگ تمام گذاشته است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان اظهار داشت: سوابق گذشته در زندگی برادران اهل سنت و اهل تشیع در این منطقه مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه مهم ترین شاخصه وحدت در میان برادران اهل سنت و اهل تشیع، اهل بیت(ع) هستند، گفت: در شهرستان درمیان شاعری به نام از اهل سنت دارای دیوان اشعار زیبایی است که قابل ستایش می باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: این شاعر ائمه 12 گانه را به زیباترین بیانات شعری توصیف کرده و در وصف حضرت مهدی(عج) و سلسه نسب ایشان را از رسول خدا(ص) تا امام یازدهم آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: شاعران برجسته بسیاری از بعد از انقلاب تاکنون شعرهای زیبایی را به مناسبت های مختلف سرودند که این به طور قطع چنین شرایطی دشمن را حساس کرده است.

وی ادامه داد: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در تلاش بوده است تا به شکل های مختلف میان مسلمانان تفرقه و اختلاف ایجاد کند و در این جهت نیز دشمن سنگ تمام گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم اهل تسنن و اهل تشیع نیاز به یک مرکزی دارند که آن مرکز در جهت حفظ و تقریب باشد و این مرکز با آگاهی کامل عمل کرده و بر اساس معیارها پاسخگو باشد./880/پ202/ب1

ارسال نظرات