۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۵۳۲۵۲۱

تخصیص یک و نیم میلیاردی یارانه خرید کتاب برای نمایشگاه تبریز

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از تخصیص بیش از یک و نیم میلیارد تومان یارانه خرید کتاب به پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خبر داد.
نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی محرمی، اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه، ارزش‌ بن‌های خرید از یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان سال گذشته به یک میلیارد ٥٠٠ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. 

وی افزود:‌ دانش‌آموختگان فوق‌لیسانس و پایین‌تر در این دوره می‌توانند از ١٠٠ هزار تومان و مقطع دکترا و معادل حوزوی از ١٥٠هزار تومان تسهیلات و ٢٠ درصد تحفیف استفاده کنند.

محرمی بر لزوم برگزاری شکوهمند این نمایشگاه متناسب با شأن و جایگاه تبریز تاکید کرد و گفت: ارایه آخرین دستاوردهای حوزه چاپ و نشر کشور اصلی ترین مساله مورد توجه در برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز است.

وی برگزاری شایسته این نمایشگاه را مرهون همراهی و همکاری مجموعه مدیریتی و همه دستگاه های فرهنگی و تاثیرگذار استان و منطقه برشمرد و از صاحب نظران و علاقه مندان عرصه کتاب و کتابخوانی برای ارایه نظرات و پیشنهادات برای تقویت کمی و کیفی این نمایشگاه دعوت کرد.

مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، تصریح کرد: رسالت ما فراهم کردن بستری مناسب برای تولید اندیشه است تا متخصصان و پژوهشگران به راحتی بتوانند به منابع مکتوب دسترسی داشته باشند.

محرمی گفت: نمایشگاه کتاب تبریز در حقیقت یک جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری است و در حاشیه  این نمایشگاه، دهها عنوان برنامه جنبی اجرا می‌شود.

گفتنی است، در این نشست همچنین اعضای شورای هماهنگی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز به تبیین پیشنهادها و راهکارهای خود برای برگزاری باشکوه‌تر این نمایشگاه پرداختند./۹۳۵/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات