۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۳۱۷۷۰
امام جمعه تبریز:

اداره امور شهری با مسائل سیاسی و جناحی منافات دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایحان شرقی با تأکید بر خدمت بی‌منت از سوی شهرداری ها گفت: اداره امور شهری با مسائل سیاسی و جناحی منافات دارد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ‌اعضای شورای اسلامی و شهردار سردرود امشب با نماينده ولی فقيه در استان آذربایجان شرقی ديدار و گفت‌وگو كردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در این دیدار با بیان این‌که اعضای شورای شهر و شهردار در ایجاد شور و نشاط اجتماعی، شادابی و تامین رفاه و آسایش شهروندان مسؤولیت سنگینی برعهده دارند، اظهار داشت: خادمان شهر نباید از هیچ تلاشی فروگذار باشند.

وی خطاب به منتخبان شورای اسلامی سردرود گفت: شما مسؤولیتی را بر عهده گرفته اید که نماد خدمت رسانی به عموم شهروندان است، از این رو در این راه هیچ منتی بر مردم نباید گذاشت.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که انتظار می رود؛ تعامل، وحدت و همکاری با تمام ارگان های دولتی و نهادها را در مسیر عمران آبادانی و توسعه شهر بهکار گرفته شود، افزود: اعضای شورای اسلامی و شهردار باید در کنار کارهایی اجرایی به مسائل فرهنگی شهر نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: مساجد بهترین مکان برای آگاه سازی مردم در جهت شناخت اعتقادات دینی است، از این رو باید به مسائل فرهنگی دقت بیشتری شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: در مسائل اداره شهر به سلایق شخصی و جناحی ورود نکنید، باید در توسعه، عمران و آبادانی شهر دقت بیشتری شود، تلاش کنید تا در جهت خدمت رسانی به مردم قدم های مثمربخش و موثری برداشته شود./۹۳۵/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات