۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۵۳۱۲۸۰
امام جمعه موقت اهواز:

معلمان زیبایی های انقلاب را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنند

امام جمعه اهواز گفت: معلمان، مسؤولان و رسانه های عمومی زیبایی های انقلاب را برای دانش آموزان و اقشار نوجوان و جوان جامعه تببین کنند؛ زیبایی های انقلاب استقلال و عزت هستند.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به واقعه تاریخی 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی که امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم نامید، اظهار داشت: دانش آموزان و دانشجویان باید با تاریخ باشکوه انقلاب آشنا شوند و این واقعه مهم 13 آبان را برای خودشان بررسی و کنکاش کنند.

امام جمعه موقت اهواز افزود: این دو قشر تاثیر گذار جامعه ما با دخالت های آمریکا، نقش منفی آمریکا و سلطه آمریکا بر کشورمان در طول تاریخ به ویژه در حادثه 13 آبان به خوبی آشنا شوند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: دانش آموزان و دانشجویان خدمات و زیبایی های انقلاب اسلامی را بدانند و از تاریخ درخشان انقلاب می توانند الگوهای خوبی را برای خود انتخاب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه آشنایی قشر نوجوان و جوان باید از سوی رسانه ها و دستگاه های آموزشی صورت گیرد، گفت: رسانه های عمومی، مسؤولان و به ویژه آموزش و پرورش یعنی معلمان، زیبایی ها و واقعیت های انقلاب اسلامی را برای دانش آموزان و این قشر تاثیر گذار تببین کنند و آنان را با تاریخ شکوهنمد انقلاب اسلامی آشنا کنند.

وی ابراز داشت: استقلال، عزت و اقتدار از جمله زیبایی های تاریخ شکوهمند انقلاب ما هست که بایستی دانش آموزان و قشر جوان با این زیبایی ها آشنا و مانوس شوند.

امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: دانش آموزان و اقشار نوجوان و جوان ما هر اندازه که با زیبایی های انقلاب آگاهی پیدا کنند، بیشتر آماده ایثار و فداکاری خواهند شد و همچنین قدر انقلاب و شهدای عزیزمان را خواهند دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در پایان بیان داشت: امیدواریم که همگان به ویژه اقشار نوجوان و جوان ایران اسلامی در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت و شعارهای استکبار ستیزی که از امام راحل آموختیم را در این روز فریاد بزنند و نیز مشتی محکم بر یاوه گویی های اخیر رییس جمهور این کشور دونالد ترامپ بزنند./9453/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات