۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۳۰۵۳۱
امام جمعه ایلام:

ناجا از بازوان قدرتمند تامین امنیت در کشور است

امام جمعه ایلام گفت: اگر امنیت در جامعه ای وجود نداشته باشد قطعا آن جامعه دچار هرج و مرج خواهد شد و تمامی امور آنجا فاقد اعتبار و اطمینان لازم است که بحمدالله در ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح از امنیت پایدار و مثال زدنی برخوردار است.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز در حسینیه حضرت زینب(س) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: یکی از بازوان قدرتمند تامین امنیت در کشور اسلامی ایران نیروی انتظامی است.

وی افزود: امنیت مثال زدنی در داخل کشور یکی از جلوه‌های زیبای حضور مقتدرانه نیروی انتظامی است و این نهاد مقدس همواره با از جان گذشتگی پیشگام در تامین امنیت داخلی کشور بوده است.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: بحمدالله در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی نیروی انتظامی در تمامی مراحل و انجام وظایف خود کارنامه درخشانی دارد و خدوم و متعهد بودن این نهاد بر احدی پوشیده نیست.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بیان داشت: یکی از کارهای بسیار مهم ناجا برخورد با اراذل و اوباش است که می طلبد با برهم زنندگان آرامش و امنیت در داخل کشور قاطعانه برخورد شود و این کار بدور از هرگونه اغماض باشد.

وی اضافه کرد: متاسفانه مساله مواد مخدر و گریبانگیر شدن جوانان به این ماده افیونی در سال های اخیر کمی افزایش داشته که جا دارد نیروی انتظامی با برنامه ریزی دقیق جلوی فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر را بگیرد و برخورد مقتضی و لازم با آنها صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه نعمت امنیت یکی از مسائل بسیار مهم است، گفت: اگر امنیت در جامعه ای وجود نداشته باشد قطعا آن جامعه دچار هرج و مرج خواهد شد و تمامی امور آنجا فاقد اعتبار و اطمینان لازم است که بحمدالله در ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح از امنیت پایدار و مثال زدنی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان تاکید کرد: در استان ایلام نیروی انتظامی به عنوان پناه مردم خوش درخشیده و همواره یار و یاور مردم و در کنار آنها بوده است که جا دارد از تمامی کادر و پرسنل خدوم این نیرو تقدیر و تشکر به عمل آید./۸۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات