۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۵۲۸۹۷۴
با حضور مراجع تقلید و شخصیت های حوزوی و کشوری؛

مراسم ترحیم آیت الله سید محمد رضا غروی تهرانی برگزار شد

مراسم ترحیم آیت الله سید محمد رضا غروی تهرانی با حضور مراجع تقلید، شخصیت های برجسته حوزوی و کشوری و همچنین اقشار مختلف مردم در حسینیه شهدای قم برگزار شد.
غروی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم ترحیم آیت الله سید محمد رضا غروی تهرانی عصر امروز با حضور مراجع تقلید، شخصیت های برجسته حوزوی و کشوری و همچنین اقشار مختلف مردم در حسینیه شهدای قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضرات آیات جوادی آملی، نوری همدانی، سبحانی، وحید خراسانی، شبیری زنجانی در این مجلس حضور داشتند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین ملکا به نمایندگی از دفتر رهبر معظم انقلاب و نمایندگانی از دفتر حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و بهجت در این جلسه حاضر شدند.

این گزارش می افزاید، آیات علوی بروجردی، محسن اراکی، محمد جواد فاضل لنکرانی، شریعتی،محمدمهدی میرباقری، مقتدایی، هادوی تهرانی، فقیهی، استادی، حسینی بوشهری، میلانی و صادق آملی لاریجانی نیز در این مراسم حضور یافتند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی، ذوالنور، رفعتی و جمشیدی نیز در این مراسم شرکت کردند.

حجت الاسلام بیگدلی در این مراسم با اشاره به اینکه رحمت الهی بر دو نوع است، گفت: رحمت خداوند به دو شاخه عام و خاص تقسیم می شود؛ به بیان دیگر خداوند یک رحمت رحمانیه و یک رحمت رحیمیه دارد.

استاد حوزه علمیه قم رحمت عام الهی را اینگونه توصیف کرد: اینکه خداوند نور آفتاب، باران و یا اکسیژن را در اختیار همگان قرار داده است شمه ای از این نوع رحمت است، چراکه در این نوع رحمت تفاوتی میان گناهکاران و غیر گناهکاران وجود ندارد و همه از آن بهره می برند.

وی ادامه داد: رحمت خاص الهی تنها شامل کسانی  می شود که در مکتب الهی به خوبی شاگردی کرده اند و مستعد هستند./۸۴۱/۲۰۲/ح

ارسال نظرات