۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۵۲۸۳۱۲

بازدید امام جمعه تبریز از گروه‌های جهادی فعال در مناطق محروم

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم از اردوهای جهادی بسیج سازندگی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در مناطق محروم و دورافتاده استان بازدید کرد.
آل هاشم در بازدید از اردوهای جهادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در بازدید از اردوهای جهادی بسیج سازندگی که با حضور فرماندهان سپاه عاشورا همراه بود، اظهار داشت: سپاه و بسیج نه تنها در عرصه‌های نظامی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فعالیت دارد، بلکه در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی نیز خدمات ارزشمندی دارد.

وی حضور طلاب و دانشجویان در اردوهای جهادی بسیج را فرصتی برای خودسازی و آمادگی برای خدمت به مردم مناطق محروم دانست و خاطرنشان کرد: تلاش طلاب و دانشجویان در عرصه‌های جهادی و سازندگی، بسیار قابل توجه و ارزشمند است، خوشبختانه شاهدیم که کار جهادی در حوزه بسیج سازندگی ادامه دارد.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که برای آبادانی و پیشرفت کشور نیازمند نگرش جهادی در تمامی عرصه‌ها هستیم، تصریح کرد: خوشبختانه همکاری سپاه عاشورا، کمیته امداد و بسیج سازندگی در امر حمایت از قشر محروم جامعه بسیار فعال بوده و امیدواریم این عملکرد عشق به‌کار روزبه‌روز ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی هدف از بازدید فعالیت‌های بسیج سازندگی در مناطق محروم را آشنایی با روند کار و خدمتگزاری به مردم روستاهای دورافتاده استان دانست و گفت: امروز جوانان جهادگر انقلابی و ولایت‌مدار، روحیه‌ای کمتر از رزمندگان دوران دفاع مقدس ندارند و در تمامی صحنه‌ها آماده جانفشانی هستند.

همچنین سرهنگ جعفر رزمی، مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته اظهار داشت: در حال حاضر 35 مورد مسجد در حال تعمیر و تجهیز است و دو مورد مسجد بین‌راهی در شهرستان‌های بستان‌آباد و خدآفرین در حال ساخت هستند.

وی با بیان این‌که 38 هزار نفر در اردوهای یک روزه و چندروزه بسیج سازندگی شرکت می‌کنند، ادامه داد: 17 غسالخانه و 7 مورد مخزن آب و انتقال آب در حال احداث و پیگیری است، 180 مزار شهید در حال مرمت و بهسازی هستند، 3 زمین ورزشی و 170 خانه محروم در حال احداث است که نزدیک به 100 واحد به مناسبت هفته دفاع مقدس آماده شده‌ است./935/پ202/ب1

ارسال نظرات