۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۲۸۲۷۲
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی:

تقسیم وظایف حاکمیتی از جمله نتایج ادغام اتحادیه‌های قرآنی بود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی گفت: تقسیم وظایف حاکمیتی؛ از جمله نتایج ادغام اتحادیه‌های قرآنی بود.
کوششی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی امروز در نشست بررسی روند ادغام اتحادیه‌های استانی که در اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت برگزار شد، گفت: ادغام اتحادیه‌های قرآنی تقریبا تاریخ هفت ساله دارد که طی چهار سال اخیر روند پیشرفت آن با برگزاری حدود 100 جلسه کارشناسی جدی‌تر شده است.

وی افزود: این جلسات منجر به تشکیل هیات رسیدگی به امور مؤسسات با برگزاری 65 جلسه شد که نتیجه آن ادغام اتحادیه استانی و کشوری بود، که اساسنامه آن به امضای بالاترین مقام در وزارت ارشاد و تبلیغات اسلامی خواهد رسید.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی بیان داشت: اساسنامه اصلی و رسمی ادغام اتحادیه‌های استانی از 5 مرداد کلید خورده است و تا امروز ادامه دارد که در 24 استان مجمع عمومی تشکیل شده و 7 استان دیگر تا 28 مهر تمام خواهد شد، سپس ادغام اتحادیه‌های کشوری آغاز می‌شود.

حجت الاسلام کوششی درباره نظرات داده شده درباره ادغام اتحادیه‌‌ها، گفت: اگر زمان صدور اساسنامه اتحادیه‌های استانی طولانی شده به علت اختلاف نظرات موافقین و مخالفان درباره آن بوده است.

وی در پایان درباره نتایج ادغام اتحادیه‌های قرآنی، خاطرنشان کرد: افزایش بودجه، دخالت موسسات در برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی، رسیدگی به مشکلات موسسات، تقسیم وظایف حاکمیتی؛ از جمله نتایج ادغام اتحادیه‌های قرآنی خواهد بود./۸۰۷/پ202/ب1

ارسال نظرات